Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Turistický produkt města
Fiši, Jakub ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je vypracování analýzy nabídky města Jindřichův Hradec a s její pomocí následné vytvoření projektu pro nový turistický produkt. V první části práce se zabývám obecným popsáním cestovního ruchu, jeho vývojem a vymezením. Uvádím také předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu. Dále se zabývám problematikou tvorby a prodeje produktů v cestovním ruchu. V praktické části práce se po stručném představení města Jindřichův Hradec zabývám vypracováním analýzy nabídky města. Primární a sekundární nabídka jsou na konci kapitoly vyhodnoceny. Na základě poznatků, získaných z analýzy nabídky, jsem následně navrhl nový turistický produkt. Novému produktu je věnována poslední část bakalářské práce, ve které je produkt představen. Uvedený produkt je možné, za předpokladu využití dalších analýz následné tvorby turistického produktu, realizovat. Cíl práce jsem dle mého názoru splnil. Vypracoval jsem analýzu nabídky města, na jejímž základě se mi podařilo navrhnout nový realizovatelný produkt města Jindřichův Hradec.
Předpoklady destinace Švýcarsko pro rozvoj cestovního ruchu
Palášková, Martina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Práce nejprve teoreticky vymezuje typy cestovního ruchu a předpoklady pro jeho rozvoj. V praktické části popisuje základní informace o Švýcarsku, poté se zaměřuje na předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu, tedy na předpoklady lokalizační, realizační a selektivní, dále pak na cestovní ruch ve Švýcarsku a v poslední části zhodnocuje využití předpokladů cestovního ruchu Čechů do Švýcarska. Lokalizační předpoklady jsou dále děleny na přírodní a kulturní, přičemž kulturní jsou členěny podle jednotlivých kantonů, ve kterých se dané atraktivity nachází.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.