Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace párové výuky v kontextu vyučovacího procesu ve vztahu k PedF UK a 1. stupně ZŠ.
Haškovcová, Martina ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou párového vyučování mezi učiteli. Hlavním cílem je zmapování výhod a úskalích této výuky. Zaměřuje se na širší specifika párové výuky, které následně porovnává v prostředí základní a vysoké školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V úvodních kapitolách první části je nahlíženo na danou problematiku z hlediska teoretického, tj. popisují model párového vyučování. Teoretická část dále vymezuje jeho základní klíčové principy, především za jakých podmínek funguje a jaké přináší výhody pro žáky, studenty a učitele. Zaměřuje se na předpoklady správného fungování, kooperativní vyučování a věnuje se možným modelům spolupráce mezi dvěma učiteli. Práce také zmiňuje, jaký vliv má párová výuka na kvalitu profesního rozvoje budoucích učitelů. Praktická část je koncipována jako kvalitativní výzkum. Toto šetření je provedeno za využití strukturovaného rozhovoru s pedagogy základní a vysoké školy, kteří učí v tandemu. Získaná potřebná data jsou analyzována metodou tzv. otevřeného kódování, které nám pomůže odpovědět na výzkumné otázky vedoucí k dosažení hlavního cíle této práce. Praktická část tedy mapuje možnosti a limity párové výuky a shledává společné zákonitosti a odlišnosti funkční výuky párového vyučování na ZŠ a VŠ. Za použití výše zmíněných metod...
Specifika párového vyučování na 1.stupni ZŠ
Kapcová, Barbora ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce vymezuje, jak probíhá párová výuka ve vztahu k individualizaci žáků a jaké jsou výhody párové výuky pro začínající učitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje párovou výuku ve vztahu k individualizaci a diferenciaci výuky včetně historického kontextu, poté porovnává párovou výuku s asistentem žáka a s asistentem pedagoga. Analyzuje podmínky a financování párového vyučování na základní škole. V praktické části na základě komparativní případové studie se zaměřím na třídy, v nichž se vyučuje párově. A porovnám podmínky edukace žáků s obtížemi v učení ve třídě s párovým vyučováním, ve třídě s asistentem pedagoga a s asistentem žáka. Diplomová práce se zabývá tím, co je párová výuka, za jakých podmínek funguje, jaké má párová výuka výhody vůči individualizaci žáků při jejich edukaci. KLÍČOVÁ SLOVA Párové vyučování, financování párové výuky, začínající učitel, individualizace žáka, inovace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.