Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 465 záznamů.  začátekpředchozí456 - 465  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace tekutin v reálném čase
Fedorko, Matúš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Přimárním cílem této práce je simulace tekutin v reálním čase běžící na moderním programovatelným grafickým hardvéru. Práce začíná vysvětlením základních principů simulace tekutin se zaměřením na metodu Smoothed particle hydrodynamics. Následujúcí diskuze pak přináší stručný úvod do OpenCL jako i popis současného grafického hardvéru se zaměřením na odlišnosti při programování těchto specifických čipů ve srovnání s tradičními procesory. Poslední dvě kapitole této práce pak popisují návrh a implementaci problému.
Light Propagation Volumes
Mikulica, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem výpočtu globálního osvětlení v reálném čase a jsou v ní popsány dvě metody. Reflective Shadow Maps a Light Propagation Volumes. První z nich řeší daný problém rozšířením Shadow mapping algoritmu. Zatímco druhá pokryje scénu 3D mřížkou a za použití sférických harmonických funkcí spočítá šíření světla ve scéně. Dále tato práce obsahuje výsledky měření rychlosti vykreslení algoritmu Light Propagation Volumes stejně jako vyhodnocení vizuální kvality výstupu.
Digitální osciloskop se sběrnicí USB
Vadinský, Václav ; Beneš, Petr (oponent) ; Havránek, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací hardwaru a softwaru osciloskopu k PC. Komunikace s PC probíhá pomocí USB rozhraní, ze kterého je osciloskop zároveň napájen. Osciloskop je vybaven 2 měřicími kanály s vertikálním rozlišením 12 bitů a maximální vzorkovací frekvencí 80MHz. Veškeré nastavování parametrů je prováděno pomocí programu v PC. Práce se dále zabývá způsobem zaznamenávání, synchronizací měření a posílání naměřených dat do PC a jejich následném zpracování a vyhodnocení.
Návrh zapojovacího rozhraní virtuálních laboratoří
Kučera, Petr ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na popis programování 3D aplikací v jazyce C++ pomocí OpenGL. Zaměřuje se jednak na obecný popis vlastností OpenGL s příhlednutím na jeho možnosti při využití tvorby vitruálních laboraotří. Dále je práce zaměřena na popis možností načítání extrerních souborů pro použítí v OpenGL.Cílem projektu je praktická realizace vitruální 3D laboratoře a podrobný popis její tvorby.
Modelování geometrických ploch
Adámková, Barbora ; Martišek, Dalibor (oponent) ; Štarha, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením geometrických ploch na počítači v rovnoběžném a středovém promítání. Práce obsahuje část matematické teorie potřebnou pro zavedení daných zobrazení. Jsou zde definovány důležité pojmy jako euklidovský a projektivní prostor, plochy a základní operace. Dále práce obsahuje popis tvorby aplikace pro zobrazení geometrických ploch za~použití vlastních procedur a funkcí (tzv. knihovny) v Delphi 7 a za použití knihovny OpenGL. Výsledkem práce je vlastní realizace popsaných postupů formou vytvoření aplikačního softwaru.
Nástroje pro trojrozměrnou vizualizaci struktur v biologii
Čapek, Martin ; Janáček, Jiří ; Kubínová, Lucie ; Smrčka, P. ; Hána, K.
Článek popisuje prostředky pro vizualizaci trojrozměrných skalárních dat získaných laserovým konfokálním mikroskopem z velkých biologických vzorků. Těmito prostředky jsou programy využívající PC kartu VolumePro firmy Terarecon, USA a běžné grafické karty podporující DirectX a OpenGL

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 465 záznamů.   začátekpředchozí456 - 465  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.