|
Zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů
Mikulica, Tomáš ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů za použití knihovny OpenGL. Zejména se zaměřuje na algoritmy Cube map shadow mapping a Dual paraboloid shadow mapping. Dále jsou v práci obsaženy výsledky srovnání implementací těchto algoritmů z hlediska časové náročnosti vytvoření stínové mapy a také z hlediska vizuální kvality stínů.
|
| |
|
Light Propagation Volumes
Mikulica, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem výpočtu globálního osvětlení v reálném čase a jsou v ní popsány dvě metody. Reflective Shadow Maps a Light Propagation Volumes. První z nich řeší daný problém rozšířením Shadow mapping algoritmu. Zatímco druhá pokryje scénu 3D mřížkou a za použití sférických harmonických funkcí spočítá šíření světla ve scéně. Dále tato práce obsahuje výsledky měření rychlosti vykreslení algoritmu Light Propagation Volumes stejně jako vyhodnocení vizuální kvality výstupu.
|
| |
| |
|
Zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů
Mikulica, Tomáš ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů za použití knihovny OpenGL. Zejména se zaměřuje na algoritmy Cube map shadow mapping a Dual paraboloid shadow mapping. Dále jsou v práci obsaženy výsledky srovnání implementací těchto algoritmů z hlediska časové náročnosti vytvoření stínové mapy a také z hlediska vizuální kvality stínů.
|
|
Light Propagation Volumes
Mikulica, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem výpočtu globálního osvětlení v reálném čase a jsou v ní popsány dvě metody. Reflective Shadow Maps a Light Propagation Volumes. První z nich řeší daný problém rozšířením Shadow mapping algoritmu. Zatímco druhá pokryje scénu 3D mřížkou a za použití sférických harmonických funkcí spočítá šíření světla ve scéně. Dále tato práce obsahuje výsledky měření rychlosti vykreslení algoritmu Light Propagation Volumes stejně jako vyhodnocení vizuální kvality výstupu.
|
| |