Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová lávka pro pěší
Pauer, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Svratku v Brně. Jako hlavní materiál nosných prvků byla použita ocel S355. V úvodu práce jsou řešeny dvě varianty konstrukčního systému, které jsou mezi sebou porovnány a následně vybrána výhodnější varianta. Hlavní nosnou konstrukci vybrané varianty tvoří dva k sobě skloněné parabolické oblouky, na kterých je pomocí závěsů zavěšena mezilehlá mostovka. Mostovku tvoří dva ocelové nosníky s příčníky a spřažená betonová deska. Rozpětí konstrukce je 50 m.
Lávka pro pěší přes řeku Dyji v Břeclavi
Pham, Hoang Anh ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je statický a konstrukční návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší s bezbariérovým přístupem, převádějící provoz chodců a cyklistů přes řeku Dyji ve městě Břeclav. Lávka je mostní konstrukce o jednom poli, světlost mostního otvoru je 58,92 m a rozpětí konstrukce 60,25 m. Světlá šířka prostoru mezi zábradlím je 2,5 m. Lávku tvoří příhradový mostní trám zavěšený na šikmém pylonu délky 20,0 m a předepnutých ocelových závěsů. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN EN.
Nosná ocelová konstrukce kryté lávky pro pěší mezi budovami výukového areálu
Fiedlerová, Lucie ; Karmazínová,, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh nosné ocelové konstrukce kryté lávky pro pěší mezi budovami výukového areálu A a D Fakulty stavební, Veveří ul. 95 v Brně. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními nosníky. Nosníky jsou kombinací Vierendeelova nosníku a příhradové konstrukce. Nosníky jsou propojeny v úrovni horního a dolního pásu příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Horní plocha lávky je v podélném směru vodorovná, dolní plocha lávky je zakřivená, aby byl překonán výškový rozdíl mezi budovami A a D. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení tří variantních řešení.
Lávka pro pěší v Blansku
Urbánek, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Ocelová lávka přemosťuje řeku Svitavu v obci Blansko a má rozpětí 24 metrů. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními příhradovými nosníky. Horní a dolní pásy jsou zakřiveny ve tvaru kružnicového oblouku a propojeny diagonálními pruty. Nosníky jsou v úrovni horního a dolního pásu propojeny příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Na dolní příčníky je uložena mostovka. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení dvou variant.
Ocelová lávka pro pěší
Ujházy, Denis ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu a posouzení ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Ostravici. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty konstrukcí lávek, přičemž vhodnější lávka byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří dva nakloněné ocelové parabolické oblouky, na kterých je zavěšena pomocí táhel mostovka. Ze statického hlediska se jedná o dvoukloubový obloukový nosník. Mostovku tvoří dva hlavní ocelové nosníky a příčníky, které jsou spřaženy s železobetonovou deskou. Rozpětí lávky je 80 m a její vzepětí je 9,12m. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355.
Lávka pro pěší
Londa, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu v Olomouci. Hlavním materiálem použitým při návrhu je ocel S355. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty, z kterých je následně vybrána jedna pro detailnější návrh a posouzení. Hlavním nosným prvkem vybrané varianty jsou dva parabolické oblouky nakloněné k sobě, na kterých je pomocí táhel zavěšená spřažená mezilehlá mostovka. Rozpětí konstrukce je 54m.
Mostní provizórium pro pěší a cyklistickou dopravu z materiálů vyšších pevností
Bártů, Adam ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Simon, Pavel (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu zvětšení rozpětí ocelové Modulární lávky ML36 pro pěší a cyklisty. Cílem je zachovat co největší počet prvků původní konstrukce. V rámci práce jsou porovnány celkem tři varianty, přičemž jedna z nich byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří prodloužená původní lávka ML36, která je vzepřena předepnutou konstrukcí. Ze statického hlediska se jedná o prostě podepřený příhradový nosník. Rozpětí lávky je 39-45. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355, S460 a S520.
Mostní provizórium pro pěší a cyklistickou dopravu z materiálů vyšších pevností
Bártů, Adam ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Simon, Pavel (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu zvětšení rozpětí ocelové Modulární lávky ML36 pro pěší a cyklisty. Cílem je zachovat co největší počet prvků původní konstrukce. V rámci práce jsou porovnány celkem tři varianty, přičemž jedna z nich byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří prodloužená původní lávka ML36, která je vzepřena předepnutou konstrukcí. Ze statického hlediska se jedná o prostě podepřený příhradový nosník. Rozpětí lávky je 39-45. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355, S460 a S520.
Ocelová lávka pro pěší
Ujházy, Denis ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu a posouzení ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Ostravici. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty konstrukcí lávek, přičemž vhodnější lávka byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří dva nakloněné ocelové parabolické oblouky, na kterých je zavěšena pomocí táhel mostovka. Ze statického hlediska se jedná o dvoukloubový obloukový nosník. Mostovku tvoří dva hlavní ocelové nosníky a příčníky, které jsou spřaženy s železobetonovou deskou. Rozpětí lávky je 80 m a její vzepětí je 9,12m. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355.
Lávka pro pěší přes řeku Dyji v Břeclavi
Pham, Hoang Anh ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je statický a konstrukční návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší s bezbariérovým přístupem, převádějící provoz chodců a cyklistů přes řeku Dyji ve městě Břeclav. Lávka je mostní konstrukce o jednom poli, světlost mostního otvoru je 58,92 m a rozpětí konstrukce 60,25 m. Světlá šířka prostoru mezi zábradlím je 2,5 m. Lávku tvoří příhradový mostní trám zavěšený na šikmém pylonu délky 20,0 m a předepnutých ocelových závěsů. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN EN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.