Název:
Mostní provizórium pro pěší a cyklistickou dopravu z materiálů vyšších pevností
Překlad názvu:
Temporary bridge for pedestrian and cycling transport from high strength material
Autoři:
Bártů, Adam ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Simon, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu zvětšení rozpětí ocelové Modulární lávky ML36 pro pěší a cyklisty. Cílem je zachovat co největší počet prvků původní konstrukce. V rámci práce jsou porovnány celkem tři varianty, přičemž jedna z nich byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří prodloužená původní lávka ML36, která je vzepřena předepnutou konstrukcí. Ze statického hlediska se jedná o prostě podepřený příhradový nosník. Rozpětí lávky je 39-45. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355, S460 a S520.
The purpose of the thesis is to suggest a span enlargement of steel Modular footbridge ML36 for pedestrian and cycling transport. The aim is to preserve as many elements of the original construction as possible. In the thesis, three variants are discussed with the detailed focus on one of them. The chosen variant is made up by elongated original footbridge ML36, which is supported by prestressed structure. From the static point of view, it is a simply supported truss. The span of the footbridge is 39-45. The main material of the structural elements is steel S355, S460 and S520.
Klíčová slova:
modulární lávka; Ocelová lávka; předpětí; příhradový nosník.; spojitý nosník; táhlo; continuous beam; modular footbridge; pre-stressing; Steel footbridge; tension bar; truss.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/184325