Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika budování autoritativního obsahového webu
Totzauer, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky budování autoritativního obsahového webu. V první části práce je analyzován současný stav metodik pro vývoj webových aplikací a softwaru obecně. Dále je analyzována metodika Lean Startup pro tvorbu byznys plánu. V dalších kapitolách je navržena vlastní metodika, která pokrývá všechny kroky tvorby webu. Od samotného nápadu, přechází k tvorbě byznys modelu, vymezení téma webu, určení cílové skupiny, způsobů monetizace, konkurence a konkurenčních výhod. Pokračuje návrhem informační architektury pomocí klasifikační analýzy klíčových slov a multidimenzionálního pohledu na data, kterými jsou vyhledávací dotazy lidí. Pro samotný vývoj webu nabízí analýzu jazyků a nástrojů. Při následném provozu webu online zkoumá možnosti monetizace návštěvnosti. V praktické části je metodika verifikována pomocí definovaných metrik na příkladu návrhu mezinárodního webu v anglickém jazyce na téma recepty na vaření. Výstupem práce je navržená metodika pro autoritativní obsahový web a návrh webu unirecipes.com.
Analytika obsahových webů
Hejl, Radomír ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá webovou analytikou obsahových webů. Jejím hlavním cílem je na-vrhnout metriky webové analytiky a oblasti metrik, pomocí kterých může majitel obsaho-vého webu vyhodnocovat stav webu a jeho změny. Následně je popsána praktická ukázka toho, jak lze s těmito metrikami u obsahového webu pracovat a jak s pomocí těchto metrik vyhodnotit redesign webu. První a druhá kapitola se věnují literatuře k webové analytice a vymezují cíl práce a cílovou skupinu. Dále se v této kapitole věnuji teoretickým východiskům a nejdůležitějším pojmům, které jsou dále použity. Ve třetí kapitole popisuji hlavní cíle obsahových webů, neboť následně definované metriky by měly tyto cíle reflektovat a směřovat k nim. Následně upozorňuji na specifické problémy analytiky obsahových webů. Proces vrcholí ve čtvrté kapitole. Nejdříve definuji správné metriky a následně předložím samotný návrh metrik pro analytiku obsahových webů. U navržených metrik popisuji in-terpretaci jejich hodnot, možnosti segmentace a dále vazby na další metriky. V kapitole šesté následuje ukázka použití některých metrik na reálných datech dvou obsahových webů a popis, jakým způsobem lze s metrikami pracovat.
Problematika obsahového webu
Sova, Martin ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Tématem diplomové práce je obsahový web. V práci je definován tento pojem, předložen model vrstev fungování obsahového webu a provedena analýza jeho fungování z pohledu systémové teorie, na jejímž základě je identifikována hlavní transformační funkce systému navázaného na provoz obsahového webu. Čtenář je seznámen s modelem distribuce obsahu webu a s možnostmi financování jeho provozu. Jsou formulovány hypotézy týkající se návratnosti investic do provozu obsahového webu při využití konkrétních typů, platnost těchto hypotéz je následně testována na datech, získaných při provozu konkrétních obsahových webů. Dále je rozebrána problematika procesů probíhajících při tvorbě webového obsahu. Na praktickém příkladu výběru a implementace informačního systému na podporu tvorby obsahu na konkrétním webovém portálu je pak popsán postup výběru vhodných prostředků a jejich nasazení na základě analýzy probíhajících procesů. Cílem práce je pomoci zodpovědět, zda provoz obsahového webu je možné financovat z umístění reklamních prvků a identifikovat, jaké procesy probíhají při tvorbě obsahového webu, a jak vybrat a implementovat informační systém na jejich podporu.
Tvorba, propagace a možnosti monetizace obsahových webů na českém internetu
Lenčo, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním přínosem této bakalářské práce je analýza možností monetizace obsahových webů a prezentace kombinace úspěšných modelů na základě několikaleté praktické zkušenosti autora práce. Dalším přínosem práce je vytvoření nového pohledu na klasifikaci webů, jejich tvorbu a efektivní propagaci. Logická struktura práce má dvě základní části. První se věnuje tvorbě a propagaci obsahového webu. Jedná se převážně o teoretickou analýzu se zaměřením na splnění předpokladů pro implementaci úspěšného webu z pohledu jeho výnosů. Druhá část vychází především z praktických znalostí a pojednává o konkrétních autorem ověřených metodách výdělku plynoucího z provozování obsahového webu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.