Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Zemanová, Natalie
Zemanová, N. Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Jsou vymezeny základní pojmy problema-tiky kvality služeb a spokojenosti návštěvníků a dále také současný stav destinace. Součástí práce je polostrukturovaný rozhovor se zástupcem samosprávy města Pec pod Sněžkou a dotazníkové šetření na téma kvality služeb a celkové spokoje-nosti návštěvníků. Jeho vyhodnocení proběhlo za použití statistických metod a následně jsou navržena doporučení, jak zvýšit kvalitu služeb a tím i celkovou spo-kojenost návštěvníků.
Řízení kvality služeb
Konrádová, Michaela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě provedených analýz a průzkumu zhodnotit kvalitu služeb zvolené společnosti ŠKODA AUTO s následným návrhem řešení, které povedou ke zvyšování kvality služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingu služeb, kvality služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je zahájena stručným popisem společnosti, její historie a současných aktivit. Analýzy a průzkum jsou prováděny na pražské prodejní síti ŠKODA AUTO pomocí metod Mystery Aktivit. V závěru práce jsou na základě vyhodnocení výzkumu identifikovány slabiny společnosti ŠKODA AUTO a navržena opatření pro eliminaci těchto nedostatků a tím i navýšení kvality poskytovaných služeb.
Spokojenost zákazníka
Lukšík, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Spokojenost zákazníka, zákaznická loajalita, CSI

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.