Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
K jazyku a stylu událostí let 1968-69 v československých denících (Rudé právo, Mladá fronta, Svobodné slovo)
NECHVÁTALOVÁ, Zuzana
Diplomová práce analyzuje styl a jazyk nejdůležitějších událostí z období let 1968 {--} 1969, které byly prezentovány v tehdejších nejvýznamnějších denících. Jedná se o události společenské, kulturní, politické, sportovní, ale i události nezařaditelné do výše jmenovaných rubrik, které patří do části {\clqq}ostatní``. Texty jsou vybrány z Rudé-ho práva, Mladé fronty a Svobodného slova. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje charakteristiku publicistického funkčního stylu a problematiku žurnalistiky obecně a v období socialismu. Dále zachycuje souhrn nejdůležitějších událostí let 1968 a 1969. Je také zaměřena na charakteristiku výše uvedených periodik. Praktická část, a také těžiště práce, zahrnuje jazykový rozbor v rovině hláskoslovné, tvaroslovné, lexikální a syntaktické, a to na konkrétních příkladech. Pozornost je věnována především dobovým lexikálním prostředkům a nejen jejich stylovému využívání, avšak také typicky publicistickým výrazům.
Marketingová strategie značky BLESK
Hladíková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Složilová, Michaela (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie značky Blesk" pojednává o marketingové strategii značky v hospodářsky obtížněm roce 2009. Zabývá se marketingovými aktivitami, které v tomto roce proběhly, stručně představuje trh periodického tisku a seznamuje s konkurencí v této oblasti. Jejím cílem je zanalyzovat marketingovou strategii značky a zjistit, k jakému cíli marketingové aktivity společnosti primárně směřují. Obsahuje vyhodnocení těchto aktivit z hlediska efektivity a také doporučení na zlepšení marketingové práce ve společnosti pomocí SWOT analýzy značky a návrhů změn v marketingových aktivitách pro následující rok.
Hromadné sdělovací prostředky v informační společnosti
Vydrař, Štěpán ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Hlaváč, Jindřich (oponent)
Tato práce se zabývá masmédii a vlivem, který na ně má vývoj v informačních a komunikačních technologiích. Cílem práce je čtenáře seznámit se všemi aspekty, které s sebou tento vývoj přináší. První část práce je zaměřena na ujasnění používaných pojmů a uvedení do problematiky masmédií skrze pohled do jejich historie. Ve druhé části se pak práce podrobně zabývá současnou podobou masmédií. Objasňuje jejich zábavnou funkci, stanoví místo pro internetové zpravodajství, popisuje aktuální trendy spojené s používáním internetu. Zabývá se současnou krizí, kterou tištěná masmédia procházejí a představuje čtenáře jako prvek, který v komunikaci s masmédii přestává mít jen pasivní roli. Práce se také zaměřuje na vliv, který masmédia ve společnosti mají. Třetí kapitola je pak věnována průzkumu mezi novináři a osobnostmi zabývajícími se masmédii, ale také mezi laickou, neodbornou veřejností. V něm jsou předem stanovené předpoklady konfrontovány se zjištěnými fakty.
marketing HN,LN, MF Dnes a Práva
Vránová, Helena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření v letech 2005 až 2009. Následuje představení zkoumaných deníků, včetně popisu jejich obsahové náplně, profilu čtenářů a nových technologií. Součástí praktické části je výběr vhodné metody pro ocenění obchodních značek deníků. Pro zajištění správné aplikace zvoleného přístupu ocenění byla provedena externí, finanční a SWOT analýza. Výsledky ocenění ukázaly, že nejvyšší finanční hodnotu má značka Mladá Fronta DNES, druhé v pořadí je Právo, následují Hospodářské noviny a Lidové noviny.
Historie tištěných médií na Domažlicku
VOBRUBOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce bude podat ucelený přehled o historii tištěných médií na Domažlicku, konkrétně v Domažlicích a dalších městech regionu, od počátku vydávání do současnosti s přihlédnutím k současným trendům. Práce bude seznamovat s hlavními listy a vydavateli tisku. Budou v ní rozebrány i některé vybrané kauzy regionálního charakteru a samozřejmě reflektovány historické události celostátního významu.
Research March 1946 ÚVVM: Local Government (MNV). B17
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum se zajímá, zda MNV jsou lepší než obecní zastupitelstva, zda jsou s nimi občané spokojeni, co by se mělo zlepšit a zda a jaké noviny čtou.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Analýza konkurenceschopnosti tištěných a elektronických medií
Pilous, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálně diskutovanou otázkou přežití tištěných médií v podmínkách tlaku ze strany nových médií v čele s internetem. Objevujícím se trendem ve vyspělých zemí je klesající čtenost a prodaný náklad tištěných titulů, pokles inzerce a vzrůstající problémy jejich vydavatelů. Práce odpovídá na otázku, zda je viníkem internet, nebo světová hospodářská krize. To jsou dvě nejčastěji jmenované příčiny. Práce čtenáře nejprve seznamuje se současnou situací na trhu s tištěnými a elektronickými tituly. Poté se na sledovanou oblast dívá pomocí analýzy SLEPTE, používané ve strategickém managementu. A konečně, danou problematiku doplňuje o situaci v mezinárodním okolí a zpracovává analýzu očekávání zákazníků. Tato analýza je zpracována formou dotazníkového šetření a pomocí interview se znalcem oblasti. Detailněji je v práci rozpracována technologická část analýzy SLEPTE jako odpověď na sekundární cíl práce. Tím je snaha vyčerpávajícím způsobem zachytit formy publikování zpravodajského obsahu na internetu. Tedy určit, jakými všemi způsoby dostávají vydavatelé svůj obsah ke čtenářům.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.