Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní technologie jako nástroj k řízení a výuce ve škole
Jeništová, Jana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Předmětem bakalářské práce Mobilní technologie jako nástroj k řízení a výuce ve škole je popsat současné postavení informačních a komunikačních technologií ve škole a to ze dvou pohledů. Z pohledu řízení školy a z pohledu výuky. Nahlédnout skrze státní politiku ve vzdělávání, Výroční zprávy České školní inspekce, statistické údaje ČSÚ a odbornou literaturu v této oblasti na aktuální stav zavádění technologií do současné školy. Zachytit pohled pedagogických odborníků na nové trendy, které k nám pronikají ze zahraničí. Pomocí nástroje kvantitativního výzkumu zjistit na náhodně vybraném vzorku respondentů možnosti a přínos technologií a znalost nových trendů v našich podmínkách (BYOT). Výzkumem ověřit jak je tato problematika akceptována a vnímána současnými pedagogy a manažery ve školství v regionu Praha a v několika dalších krajích České republiky. Závěr práce se snaží shrnout a ukázat na základě výsledků výzkumu potřeby, možnosti a přínos mobilních technologií pro školu a její klienty. Klíčová slova: ICT, digitální technologie, iPad, notebook, netbook, smartphone, aplikace, výukový software, BYOD, BYOT, digitální propast, digitální rezident, digitální imigrant
Mobilní technologie jako nástroj k řízení a výuce ve škole
Jeništová, Jana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Předmětem bakalářské práce Mobilní technologie jako nástroj k řízení a výuce ve škole je popsat současné postavení informačních a komunikačních technologií ve škole a to ze dvou pohledů. Z pohledu řízení školy a z pohledu výuky. Nahlédnout skrze státní politiku ve vzdělávání, Výroční zprávy České školní inspekce, statistické údaje ČSÚ a odbornou literaturu v této oblasti na aktuální stav zavádění technologií do současné školy. Zachytit pohled pedagogických odborníků na nové trendy, které k nám pronikají ze zahraničí. Pomocí nástroje kvantitativního výzkumu zjistit na náhodně vybraném vzorku respondentů možnosti a přínos technologií a znalost nových trendů v našich podmínkách (BYOT). Výzkumem ověřit jak je tato problematika akceptována a vnímána současnými pedagogy a manažery ve školství v regionu Praha a v několika dalších krajích České republiky. Závěr práce se snaží shrnout a ukázat na základě výsledků výzkumu potřeby, možnosti a přínos mobilních technologií pro školu a její klienty. Klíčová slova: ICT, digitální technologie, iPad, notebook, netbook, smartphone, aplikace, výukový software, BYOD, BYOT, digitální propast, digitální rezident, digitální imigrant
PDA pro práci manažera
Novotný, Lukáš ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem práce je zjistit jakou úlohu hraje PDA pro práci manažera, k čemu obvykle manažeři PDA využívají a jak může usnadnit denní operativu. Práce obsahuje srovnání finanční (pořízení a dodatečné investice) a technologické náročnosti s aktuálně dostupnými technologiemi ze související oblasti zařízení pro osobní užívání -- notebook, mobilní telefon aj. a možnosti jak může PDA výrazně usnadnit každodenní komunikaci manažera s okolním světem. Výsledkem praktické části je vytvořený program pro emulaci PDA v prostředí operačního systému Windows pro stolní počítače a také přehled technických parametrů včetně finanční náročnosti pořízení PDA v kontextu ostatních IT technologií.
Zařazení notebooků do současných informačních systémů
Kubeš, Adam ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje zejména na zařazení a použití notebooků v informačních a komunikačních technologiích současných informačních systémů. Navazuje a doplňuje moji předcházející semestrální práci s názvem "Notebooky", kterou jsem vypracovával v rámci předmětu Technické prostředky a infrastruktura IS. Práce je rozdělena na dvě hlavní částí -- teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje popisu současných typů počítačů a zařazení notebooků do ICT, jejich použití, přínosy, omezení, energy managementem a synchronizací. Praktická část se zabývá zhodnocením veřejného dotazníku na téma "Výběr notebooku" a následně výběrem vhodného notebooku na základě výsledků tohoto dotazníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.