Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie finančního vzdělávání v ČR a její implementace
Kuncová, Tereza ; Derner, Tomáš (vedoucí práce) ; Coufal, Libor (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou finanční gramotnosti v České republice, přináší komplexní přehled o stavu finančního vzdělávání v ČR a objasňuje význam tohoto vzdělávání pro celou společnost. Velká část práce je věnována vládou schváleným stěžejním dokumentům. Jejich hlavním cílem je zvyšovat úroveň finanční gramotnosti obyvatel ČR a přesně definovat pojem finanční gramotnost. Práce rovněž poukazuje na výzkumy, které byly v souvislosti s finanční gramotností uskutečněny a je doplněna o vlastní výzkum, který se týká rozvoje finanční gramotnosti žáků během studia na gymnáziu. Jedním z hlavních cílů práce je zmapovat možnosti finančního vzdělávání jak pro žáky a jejich učitele, tak i v rámci celoživotního vzdělávání. S tím souvisí přehled publikací a ostatních studijních materiálů, které jsou k této problematice dostupné na českém trhu.
Finanční gramotnost (komparativní analýza výukových materiálů pro 2. stupeň základní školy)
Kubíková, Eva ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finanční gramotností a její výukou na českých základních školách. Text pojednává o dosavadních krocích na podporu finanční vzdělanosti, uvádí některé závěry uskutečněných výzkumů úrovně finančních znalostí a zároveň představuje dostupné materiály pro výuku. Stěžejní částí je analýza projektu Rozumíme penězům a učebnice Finanční gramotnost pro 2. stupeň základních škol. Je sledováno především obsahové a metodické hledisko. Diplomová práce zároveň zjišťuje, zda zmíněné materiály naplňují obsahové vymezení standardů finanční gramotnosti a měření PISA.
Finanční gramotnost
Vébrová, Lucie ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vládou schválené stěžejní dokumenty, které slouží jako platforma ke zvyšování úrovně finanční gramotnosti v České republice, a analyzuje stávající finanční vzdělanost mezi českými občany, a to na základě subjektivního i objektivního hodnocení. Práce se zabývá také rozborem finanční gramotnosti žáků na základních školách a hodnotí dostupnou literaturu z oblasti finančního vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.