Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Sova, Adam
Sova, A. Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují nákupní chování potravin online. Pro zjištění těchto faktorů byla vypracovaná orientační analýza, na základě které byly stanoveny výzkumné hypotézy a vytvořeno dotazníkové šetření. Dále byl výzkum podpořen uživatelským testováním za využití technologie eye-tracking a hloubkových rozhovorů. Výstupem jednotlivých části výzkumu je doporučení pro subjekty působící na trhu online prodeje potravin.
Nákupní chování zákazníků online supermarketu
KLEIN, Robert
Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s potravinami Plná taška s. r. o. Plná taška je první online supermarket působící na jihu Čech. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se věnuje problematice nákupního chování, obchodu, e-commerce a nákupu potravin online. Veškeré informace potřebné pro teoretickou část diplomové práce byly čerpány z odborné literatury, vědeckých článků a internetových stránek, které souvisí s problematikou nákupu potravin online. Praktická část obsahuje analýzu vzorku respondentů a nákupního chování v oblasti nákupu potravin online. Analýza vychází z výsledků provedeného dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 404 respondentů. Na základě výsledků byla provedena segmentace, z které vyšly 3 cílové skupiny, u kterých byly určeny persony a na základě těchto person byly navrhnuty bannery a reklamní texty pro komunikaci na sociální síti Facebook.
Podnikatelský plán pro službu na rozvoz jídla
Cerman, Ivo ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu podnikatelského záměru autora pro službu na rozvoz jídla z důvodu posouzení jeho životaschopnosti a případné realizovatelnosti. První část práce je teoretická a zabývá se náležitostmi, které by v takovém plánu měly být obsaženy. Důraz je kladen zejména na strukturu podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému vypracování jednotlivých částí plánu. Po seznámení s podnikatelskou příležitostí a formou personální zabezpečení, následuje analýza trhu, konkurence, dodavatelů a marketingová strategie. Finanční plán pak ověřuje reálnost záměru z ekonomického hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.