|
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Sova, Adam
Sova, A. Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují nákupní chování potravin online. Pro zjištění těchto faktorů byla vypracovaná orientační analýza, na základě které byly stanoveny výzkumné hypotézy a vytvořeno dotazníkové šetření. Dále byl výzkum podpořen uživatelským testováním za využití technologie eye-tracking a hloubkových rozhovorů. Výstupem jednotlivých části výzkumu je doporučení pro subjekty působící na trhu online prodeje potravin.
|
|
Nákupní chování zákazníků online supermarketu
KLEIN, Robert
Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s potravinami Plná taška s. r. o. Plná taška je první online supermarket působící na jihu Čech. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se věnuje problematice nákupního chování, obchodu, e-commerce a nákupu potravin online. Veškeré informace potřebné pro teoretickou část diplomové práce byly čerpány z odborné literatury, vědeckých článků a internetových stránek, které souvisí s problematikou nákupu potravin online. Praktická část obsahuje analýzu vzorku respondentů a nákupního chování v oblasti nákupu potravin online. Analýza vychází z výsledků provedeného dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 404 respondentů. Na základě výsledků byla provedena segmentace, z které vyšly 3 cílové skupiny, u kterých byly určeny persony a na základě těchto person byly navrhnuty bannery a reklamní texty pro komunikaci na sociální síti Facebook.
|
|
Podnikatelský plán pro službu na rozvoz jídla
Cerman, Ivo ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu podnikatelského záměru autora pro službu na rozvoz jídla z důvodu posouzení jeho životaschopnosti a případné realizovatelnosti. První část práce je teoretická a zabývá se náležitostmi, které by v takovém plánu měly být obsaženy. Důraz je kladen zejména na strukturu podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému vypracování jednotlivých částí plánu. Po seznámení s podnikatelskou příležitostí a formou personální zabezpečení, následuje analýza trhu, konkurence, dodavatelů a marketingová strategie. Finanční plán pak ověřuje reálnost záměru z ekonomického hlediska.
|