Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011
Kolevová, Iva ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 obsahuje úvod do zážitkového cestovního ruchu s vymezením kulinářského turismu jako součásti cestovního ruchu spojeného s jídlem, jež pod zážitkový cestovní ruch spadá. Následuje popis festivalu a jeho historie, následně rozebírám také značku a image Prague Food Festivalu, jeho cílovou skupinu a positioning festivalu. V analýze komunikačních aktivit se pak zaměřuji na zmínky v médiích - tj. na formu public relations, jelikož placená propagace je festivalem využívána méně (pouze v podobě tištěné reklamy v partnerských a několika málo dalších médiích a v podobě citylights). Nejvíce jsou analyzovány komunikační kanály nových medií, tedy na internetu.
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu
VOLFOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy cestovního ruchu na Písecku z hlediska trhu cestovního ruchu. Na základě zjištěného stavu připravit inovace produktu cestovního ruchu, včetně jeho uvedení na trh. Důležitou součástí je i příprava projektu produktu cestovního ruchu ve zvolené oblasti.
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu v zázemí Voticka
VOKROUHLÍKOVÁ, Andrea
Cílem práce je prostřednictvím analýzy produktů cestovního ruchu v zázemí Voticka poukázat na nedostatky v nabídce a následně navrhnout projekt, který by inovoval produktové portfolio cestovního ruchu ve zvoleném regionu.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí s technickou tematikou na Jindřichohradecku
JIRKŮ, Miloslava
Teoretická část diplomové práce byla rozdělena do pěti kapitol, ve kterých byla prozkoumána a popsána teorie cestovního ruchu a marketingu. Pomocí odborné literatury byl definován trh cestovního ruchu, destinace, jednotlivé typy cestovního ruchu a samozřejmě kulturní cestovní ruch. Praktická část diplomové práce řeší území Jindřichohradecko. Syntéza poznatků a informací ze situační analýzy a dotazníkového šetření posloužila ke zpracování SWOT analýzy cestovního ruchu. Na Jindřichohradecku nebyl zatím vytvořen žádný balíček služeb v rámci komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu. Proto autorka navrhla produktový balíček, díky kterému by turisté navštívili všechna technická muzea na Jindřichohradecku, a zároveň by mělo dojít k prodloužení pobytu v této destinaci.
Typologie rekreačních středisek v turistické oblasti Jeseníky
URBÁNKOVÁ, Tereza
Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď vyvráceny, nebo potvrzeny. V kapitole s názvem: {\clqq}Literární rešerše`` jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni, součástí této analýzy je i SWOT analýza. Dále pak jsou v práci zhodnoceny výsledky rozhovorů probíhajících v cestovních kancelářích (dále jen CK). V další části práce je analýza jednotlivých částí navrhovaného produktu. V poslední části bude marketingový návrh produktu (package), na kterém se bude podílet více soukromých subjektů, ale i město Plzeň.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Vodňansku
LACINOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy zjistit předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Vodňansku. Vedlejším cílem je provést zhodnocení cestovního ruchu ve zvoleném regionu. Na základě zjištěného stavu navrhnout vhodná opatření ke zlepšení, včetně přípravy nového produktového balíčku.
Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
HARTLOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.
Possibilities of development mountain ski resort for also summer resort
Hromadová, Katarína ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Dobrota, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu možnosti rozvoje jednosezónního střediska cestovního ruchu na dvousezónní. Práce se zaměřuje na horské středisko zimního cestovního ruchu a rozvoj dalších aktivit pro letní sezónu. Konkrétním příkladem, na kterém je tento rozvoj aplikovaný je horské středisko Donovaly. Vypracování konkrétních návrhů se opírá o teoretické znalosti marketingu a jeho nástrojů jako cesty rozvoje. Už z teoretické analýzy vyplývá, že nejlepší cestou rozvoje pro dnešní destinace je jejich kompletní řízení. K tomuto se vytváří organizace managementu destinace. K zpracování návrhů je dále použitá analýza střediska zaměřená na výchozí podmínky cestovního ruchu, na kterých je postavený jeho další rozvoj. K analýzám je použité také dotazníkové šetření zákazníků ve středisku. Teoretické znalosti a analýzy jsou převedené do praktických návrhů možností rozvoje zimního, horského střediska Donovaly, tak aby se stalo i letním střediskem cestovního ruchu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.