Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď vyvráceny, nebo potvrzeny. V kapitole s názvem: {\clqq}Literární rešerše`` jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni, součástí této analýzy je i SWOT analýza. Dále pak jsou v práci zhodnoceny výsledky rozhovorů probíhajících v cestovních kancelářích (dále jen CK). V další části práce je analýza jednotlivých částí navrhovaného produktu. V poslední části bude marketingový návrh produktu (package), na kterém se bude podílet více soukromých subjektů, ale i město Plzeň.
Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
HARTLOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Schmittová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části je nejprve představena existující cestovní agentura VS Tours a v návaznosti jsou řešeny praktické aspekty procesu její transformace na cestovní kancelář včetně návrhu na vyhotovení jednotlivých potřebných dokumentů. Třetí část se poté zabývá již ryze praktickou stránkou věci, tedy návrhem profilového produktu nové cestovní kanceláře, její marketingovou strategií a kalkulací příjmů. Práce jako celek navrhuje komplexní plán pro cestovní agenturu VS Tours při její transformaci na cestovní kancelář. Zároveň lze tuto práci vnímat jako obecný návod na uskutečnění obdobného kroku jakoukoli další cestovní agenturou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.