Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix internetového obchodu
Vala, Marek ; MBA, Ondřej Marek, (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ve kterém budou odhaleny a shrnuty nedostatky a jejich následná korekce. Cílem je navrhnout výhodnější a efektivnější řešení pro internetový obchod na základě dotazníkového šetření budou aplikovány do praxe.
Komunikační strategie společnosti CrossCafe original s.r.o.
Mukenšnablová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci největšího českého kavárenského řetězce CrossCafe original s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačním plánováním. V praktické části je sestavena SWOT analýza společnosti CrossCafe na základě veřejně dostupných informací, vlastního pozorování, konkurenční analýzy a výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření mezi současnými zákazníky. Následně jsou s přihlédnutím k výsledkům SWOT analýzy navrženy možná vylepšení marketingové komunikace společnosti CrossCafe.
Marketingová komunikace značky Fairtrade
DUDOVÁ, Klára
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, následován vysvětlením pojmu značka a značka Fairtrade. Vlastní výzkum je složen z kvalitativního výzkumu ve formě hloubkového řízeného rozhovoru se zaměstnancem obchodu a kvantitativního výzkumu, konkrétněji dotazníkového šetření. Cílem této práce je na základě vytvořené analýzy doporučit návrhy změn v marketingovém komunikačním mixu značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty.
Komunikační mix internetového obchodu
Vala, Marek ; MBA, Ondřej Marek, (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ve kterém budou odhaleny a shrnuty nedostatky a jejich následná korekce. Cílem je navrhnout výhodnější a efektivnější řešení pro internetový obchod na základě dotazníkového šetření budou aplikovány do praxe.
Product placement ve filmech o Jamesi Bondovi
Habětín, Matěj ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je product placement ve filmech o Jamesi Bondovi. Mým cílem bylo zmapovat problematiku product placementu na případech vybraných filmů a jeho vliv na diváky, hlavně ty české. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil celkem do šesti kapitol. První tři jsou z větší části teoretické. Zde se věnuji hlavně marketingovému komunikačnímu mixu, jeho formám a product placementu ve filmech obecně. Ve zbylých třech kapitolách jsem se věnoval přímo product placementu ve filmech s Jamesem Bondem. Uvedl jsem historické milníky Jamese Bonda v oblasti product placementu, nejznámější produkty, které byly ve filmech k vidění, a doplnil jsem to informacemi, za jakých podmínek k umístění produktu do filmu došlo. Na závěr své praktické části jsem zvolil dotazníkové šetření jako metodu výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jaké stanovisko vůči product placementu ve filmech, konkrétně ve filmech s Jamesem Bondem, zaujímají čeští diváci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.