Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza služeb vybraných hotelů v Praze
Fuxová, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá porovnáním služeb čtyř vybraných pětihvězdičkových hotelů nacházejících se v Praze. Jedná se o hotely Kempinski, Four Seasons, Mandarin Oriental a Corinthia. První část práce se zaměřuje na charakteristiku ubytovacích, stravovacích a jiných služeb se zaměřením na problematiku luxusních hotelů. V druhé části je pak provedena podrobná analýza služeb jednotlivých hotelů a následné srovnání a vyhodnocení výsledků této analýzy.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Petr, Ondřej ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této práce je popsat a zhodnotit marketingovou strategii hotelu Mandarin Oriental Prague. Díky SWOT analýze najít slabé a silné stránky hotelu, definovat hrozby a příležitosti a najít jejich řešení. Díky peněžním výkazům společnosti srovnávám finanční situaci před a po finanční krizi v roce 2008. Ke konci je uvedeno konkurenční srovnání pětihvězdičkových hotelů na Malé Straně. V poslední kapitole je uvedena marketingová strategie používaná hotelem Mandarin Oriental Prague a návrh na její zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.