Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.
Ladicí nástroj pro víceprocesorový systém na čipu
Špaček, Michal ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt Lissom se zabývá metodologií hardware/software co-design. V rámci tohoto projektu bylo vyvinuto prostředí pro návrh víceprocesorových systémů na čipu. Prostředí umožnuje i návrh aplikací pro víceprocesorové systémy. Součástí prostředí je i ladicí nástroj, který umožňuje ladění aplikací pro jednoprocesorové systémy. V této práci je vývojové prostředí popsáno a je navrženo a implementováno rozšíření stávajícího ladicího nástroje o možnosti ladění víceprocesorových systémů na základě požadavků standardu Nexus
FPGA IP jádro pro příjem dat z obrazových senzorů Sony IMX
Musil, Milan ; Kováč, Michal (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací rozhraní SLVS-EC do FPGA. Toto rozhraní je využíváno u nových obrazových senzorů firmy SONY pro vysokorychlostní přenos dat. V úvodu práce se nachází popis rozhraní, jeho možné konfigurace a porovnání s doposud využívaným rozhraním sub LVDS. Následuje výběr vhodného MPSoC s architekturou Zynq Ultrascale+ s ohledem na jeho hardwarové prostředky pro příjem vysokorychlostního signálu. Hlavní část práce se zabývá návrhem přijímače pro rozhraní SLVS-EC a dekódováním přijatých dat. Surová obrazová data jsou následně ukládána do externí RAM paměti. V závěru práce je popsán zvolený princip testování dílčích částí i celkového designu.
FPGA IP jádro pro příjem dat z obrazových senzorů Sony IMX
Musil, Milan ; Kováč, Michal (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací rozhraní SLVS-EC do FPGA. Toto rozhraní je využíváno u nových obrazových senzorů firmy SONY pro vysokorychlostní přenos dat. V úvodu práce se nachází popis rozhraní, jeho možné konfigurace a porovnání s doposud využívaným rozhraním sub LVDS. Následuje výběr vhodného MPSoC s architekturou Zynq Ultrascale+ s ohledem na jeho hardwarové prostředky pro příjem vysokorychlostního signálu. Hlavní část práce se zabývá návrhem přijímače pro rozhraní SLVS-EC a dekódováním přijatých dat. Surová obrazová data jsou následně ukládána do externí RAM paměti. V závěru práce je popsán zvolený princip testování dílčích částí i celkového designu.
Ladicí nástroj pro víceprocesorový systém na čipu
Špaček, Michal ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt Lissom se zabývá metodologií hardware/software co-design. V rámci tohoto projektu bylo vyvinuto prostředí pro návrh víceprocesorových systémů na čipu. Prostředí umožnuje i návrh aplikací pro víceprocesorové systémy. Součástí prostředí je i ladicí nástroj, který umožňuje ladění aplikací pro jednoprocesorové systémy. V této práci je vývojové prostředí popsáno a je navrženo a implementováno rozšíření stávajícího ladicího nástroje o možnosti ladění víceprocesorových systémů na základě požadavků standardu Nexus
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.