Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Univerzální framework pro experimenty na 3D zobrazovacích zařízeních
Hlávka, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Zařízení zobrazující trojrozměrný obraz se dostávají do běžného života čím dál tím více a je tím pádem nutné zajistit co nejlepší kvalitu zobrazované 3D scény. Tato práce se zabývá porovnávání efektivity jednotlivých způsobů zobrazení virtuální reality v dnešní době, jako jsou stereoskopické nebo holografické displeje. Také se zabývá návrhem, implementací a publikováním frameworku, který umožňuje porovnávání a testování právě takových zařízení. Framework je tvořen v herním enginu Unity, vetšinou pomocí skriptů v jazyce C#. Díky frameworku je možné jednodušeji a efektivněji porovnávat jednotlivé typy, nebo konkrétní varianty zařízení pro zobrazovaní trojrozměrného obrazu. Publikovaný framework je dostupný open-source.
Augmented Reality on Lume Pad
Olearčin, Daniel ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the possible improvement of applications that use augmented reality. The aim of the bachelor thesis is to find out whether the light field technology of the Lume Pad tablet provides better navigation and manipulation with objects in augmented reality. To fulfill the goal of the bachelor thesis, a thorough study of augmented reality, light field technology, the Unity game engine and the Lume Pad tablet is necessary. Based on the studied information, an application is implemented in the Unity game engine, which combines augmented reality and light field technology. The app contains tests that point to possible improvements. The tests focus on navigation and manipulation with objects in augmented reality. Using a sample of users, the final application is tested and based on the results of testing, a conclusion is drawn.
Nerealistické zobrazování na Lume Pad
Chalivopulosová, Aneta ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nerealistickými metodami zobrazování na Lume Pad. Cílem práce je ověřit funkčnost, kvalitu a uživatelskou přívětivost implementace několika různých nerealistických efektů na 3D scénách zobrazovaných na holografickém tabletu Lume Pad. Pro testování je využita aplikace vyvinutá v nástroji Unity. Je implementováno několik vybraných nerealistických efektů využívajících post-processing, které jsou také v rámci této práce popsány. Jmenovitě jde o detekci hran, maticový dithering, náhodné rozptýlení, prahování, šrafování, barevné stínování, efekt pokřivení a zvlnění obrazu a efekt tahů tužky. Dále je v textu popsán teoretický úvod do holografie, steroskopie a light field.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.