Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychohygiena pracovníků Linky bezpečí
Vojtíšková, Anna ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Šivicová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce Psychohygiena pracovníků Linky bezpečí se zabývá psychohygienou u konzultantů, kteří poskytují telefonickou krizovou intervenci dětem a dospívajícím. Literárně přehledová část zpracovává téma psychohygiena, dále téma telefonická krizová intervence a také se podrobněji věnuje organizaci Linka bezpečí. Empirická část se věnuje formám psychohygieny, které využívají konzultanti Linky bezpečí. V rámci tohoto šetření bylo zjištěno, že pracovníci Linky bezpečí využívají možnosti psychohygieny, které jim organizace nabízí. Nejvíce oceňují možnost probrat hovor s vedoucím směny a také to, že na Lince bezpečí se pracuje v týmu a tedy, že konzultant nemusí být na hovor sám. Hypotézy, které zjišťovaly souvislost mezi sociodemografickými údaji a psychohygienou nebyly až na jednu zamítnuty. Jediná hypotéza, kterou šlo zamítnout, se týkala délky praxe na Lince bezpečí a úrovní duševní rovnováhy. Cílem této práce bylo zmapování metod duševní hygieny u pracovníků Linky bezpečí a nabídnout jim tak způsoby, jak pečovat o sebe a cítit se na Lince bezpečí v duševní rovnováze.
Využití marketingu v neziskových organizacích se zaměřením na Sdružení Linka bezpečí
Geyer, Roman ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Schinková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá občanským sdružením Linka bezpečí. Teoretická část vymezuje neziskový sektor a marketing obecně. Praktická část využívá získaných marketingových znalostí a aplikuje je na konkrétní organizaci Sdružení Linka bezpečí. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové aktivity Linka bezpečí a konkurenci v neziskovém sektoru, popsat možnosti financování Linky bezpečí a v závěru vlastním marketingovým výzkumem zjistit, jaké má Linka bezpečí povědomí u studentů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.