Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Dostál, Jaroslav ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy porovnat jejich komunikaci. Dalšími cíly jsou popsat jak jednotlivé marketingové aktivity přispěly k vybudování nového segmentu trhu a vysledovat shodné a rozdílné přístupy v marketingové komunikaci jednotlivých značek. Ve svém úvodu tato práce představuje tento tržní segment a uvádí jeho vznik a vývoj v České republice. Dále se práce zabývá jednotlivými značkami, jejich positioningem a konkrétními marketingovými aktivitami. Zde je kladen důraz zejména na on-line komunikaci, která je kvůli charakteristice cílové skupina klíčová. Závěr práce obsahuje porovnání marketingových aktivit a jejich možné zobecnění pro případné budoucí produktové kategorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.
Vrbská, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gebrt, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita SWOT analýza, která přiblíží situaci produktu Kingswood a vytvoří východiska pro následné směřování marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.