Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Process Innovation Efficiency Evaluation in IT Organisation
Vaverková, Pavla ; Šmíd, Luděk (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
This master thesis focuses on measuring the effectiveness of process innovation in Red Hat Czech s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical knowledge. The second part is concerned with the introduction of the company and providing an understanding of the internal processes and systems currently in operation within the company. The last part contains suggestions for improvement by this project. This is based on the outcome of an analysis of the current modus operandi within the software development area of the company.
Process Innovation Efficiency Evaluation in IT Organisation
Vaverková, Pavla ; Šmíd, Luděk (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
This master thesis focuses on measuring the effectiveness of process innovation in Red Hat Czech s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical knowledge. The second part is concerned with the introduction of the company and providing an understanding of the internal processes and systems currently in operation within the company. The last part contains suggestions for improvement by this project. This is based on the outcome of an analysis of the current modus operandi within the software development area of the company.
Strategie uvedení nového produktu na trh
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Návrh procesů obchodního oddělení v IT společnosti a měření jejich výkonnosti
Schütz, Martin ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá návrhem nových procesů obchodního oddělení v IT společnosti poskytující služby serverhostingu, webhostingu a registrace domén. Tyto procesy vycházejí z identifikace a analýzy stávajících procesů a z teorie řízení obchodního oddělení. U vybraných procesů jsou stanoveny klíčové indikátory jejich výkonnosti (KPIs) využitelné pro řízení organizace jako celku. Modely procesů jsou vytvořeny dle notace EPC. Nové procesy jsou navrženy tak, aby při jejich průběhu vznikala v informačním systému CRM data poskytující evidenční a informační podporu nezbytnou pro řízení obchodního oddělení včetně možnosti měření jeho výkonnosti. Procesy také automatizují často se opakující činnosti a poskytují relevantní informace dalším dotčeným organizačním jednotkám společnosti. Přínosem práce jsou výsledky analýzy identifikovaných stávajících procesů, obsahující návrhy řešení objevených problémů a modely nových procesů. Mohou posloužit jako vzor pro optimalizaci stávajících procesů v již existujících organizacích nebo pro tvorbu nového procesního modelu v nových organizacích ze stejného nebo podobného oboru.
Centrum sdílených služeb jako forma sourcingu
Klímová, Barbora ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Seneši, Karol (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou oustourcingu a center sdílených služeb jako nástrojů optimalizace nákladů. Na úvod je obecně vysvětlen koncept outsourcingu, jeho typy a hlavní výhody či nevýhody. Práce se dále zaměřuje na vysvětlení fungování sdílených center, jejich výhod a nevýhod a na procesy vhodné k vyčlenění. Hlavním cílem diplomové práce je identifikace a posouzení nejdůležitějších faktorů pro založení sdíleného centra služeb (SSC). Primární cíl je rozdělen na dílčí cíle. Mezi tyto cíle patří identifikace klíčových faktorů pro umístění SSC, posouzení finanční výhodnosti založení SSC a odhalení v jakých částech společnosti jsou úspory nejvyšší. Mezi dílčí cíle patří také zhodnocení jednotlivých fází implementace a jejich průběhu. Posledním podcílem je zhodnocení měření efektivnosti SSC pomocí KPIs. Teoretické závěry jsou konfrontovány s projektem implementace centra sdílených služeb ve firmě Vodafone. K dosažení těchto cílů je použiti internetový výzkumu, vyhodnocení rozhovorů s vedoucími pracovníky společnosti Vodafone a interní materiály. Pro vyhodocení umístění lokality jsou užity také metody manažerského rozhodování. V praktické části jsou aplikovány všechny teoretické znalosti na příkladu firmy Vodafone, která založila své SSC v Budapešti.
Analytická podpora financování výkonu přenesené působnosti ve veřejné správě
Lobodáš, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku financováním výkonu přenesené působnosti obcí. V současnosti je přenesená působnost financována formou příspěvku na činnost vypláceného na základě výpočtu Ministerstvem vnitra. Výpočet tohoto příspěvku je odvozován mechanismem reflektující rozsah výkonu přenesené působnosti, výsledná výše příspěvku tedy nezohledňuje reálný výkon. Vláda aktuálně nedisponuje daty, která by umožňovala objektivně řídit náklady v této oblasti. K tomuto problému bylo přistoupeno návrhem řešení analytického nástroje určeného k podpoře financování. Návrh řešení sestává ze čtyř logických částí. Úvodní část řešení je zaměřena na analýzu předmětné oblasti a vytvoření strategické mapy dle konceptu Kaplana a Nortona Balanced Scorecard. Navazující část pokračuje definicí konkrétních ukazatelů výkonnosti a sestavení finální Balanced Scorecard, která je prostřednictvím nástrojů Business Intelligence převedena do podoby multidimenzionálního modelu datového skladu. Prostřednictvím reportovacích nástrojů lze nad modelem datového skladu spouštět dotazy, které jsou koncovým uživatelům zobrazovány v podobě reportů. Ověření návrhu řešení je provedeno vytvořením pilotních reportů určených pro řízení předmětné oblasti. Výsledkem této práce je především ověření aplikovatelnosti návrhu řešení propojujícího manažerský koncept Balanced Scorecard a související technologie Business Intelligence za účelem získání relevantních informací k řízení oblasti financování výkonu přenesené působnosti. Výsledným ověřením aplikovatelnosti řešení vzniká prostor pro možné uplatnění i v ostatních oblastech organizací veřejného sektoru.
Systém hodnocení zaměstnaců ve vybrané organizaci
HARUDA, Martin
V diplomové práci jsem se zaměřil na "Systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci." Praktická část je zaměřena především na analýzu stávajícího systému a návrhu změn pro aktualizaci systému hodnocení pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu ČR. V práci jsou implementovány prvky 360ti stupňové zpětné vazby. Na celkovém hodnocení se podílí sebehodnocení, hodnocení nadřízenými, kolegy a podřízenými. Ve své práci rovněž navrhuji nové hodnocení kompetencí v modelu 5 + 2, kde jsou hodnoceny kritéria: odbornosti, zodpovědnosti, přístupu ke změnám, samostatnosti a týmové práce + strategické myšlení a vedení. Pro hodnocení výkonnosti využívá práce ukazatele plnění cílů KPI´s.
Hodnocení výkonnosti poboček
Fraňková, Zuzana ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Málek, Martin (oponent)
Cílem práce je navrhnout metodiku měření přípěvku poboček k tvorbě ekonomické přidané hodnoty EVA. Dalším cílem je návrh reportingu poboček mateřské společnosti. Výstupem práce je report v podobě dashboard pro finančního ředitele společnosti. Obsahem reportu ve formě dashboard jsou kromě klasických finančních ukazatelů FPIs také klíčové ukazatele výkonnosti KPIs. Návrh je tvořen na základě finanční analýzy, rozboru EVA a metodiky přístupu Business Performance Management, který popisuje, jak nejlépe získat klíčové KPIs.
Reengineering skladových procesů
Běhounová, Veronika ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je představit teoretická východiska procesního managementu a měření klíčových ukazatelů výkonnosti, která budou aplikována na postup vypracování konkrétního projektu z logistické praxe. Práce se zabývá skladovými procesy, metodami jejich mapování a měření pomocí klíčových ukazatelů. Čtenář se zde tedy seznámí jak s teoretickou stránkou řízení procesů, tak praktickým příkladem operačních procesů ve skladech dílů pro automobilový průmysl.
KPIs jako podklad pro řízení v logistice
Karban, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou klíčových ukazatelů výkonu (KPIs). V teoretické části se zabývá problematikou outsourcingu jako oblastí, která je s KPIs úzce spojena a samotnou problematikou těchto ukazatelů. Zejména se zaměřuje na definování nových ukazatelů, implementaci a představení možných oblastí využití KPIs. Praktická část obsahuje aplikaci ukazatelů KPIs v rámci řešení reálného projektu z oblasti automobilového průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.