Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Globální přesah české dokumentární tvorby prezentované v rámci festivalu Jeden svět (2008-2018)
Fenclová, Anežka ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem dokumentárních filmů prezentovaných v České sekci v rámci deseti ročníků festivalu Jeden svět a dramaturgií této sekce. První oddíl praktické části práce je zaměřen na dramaturgii. Konkrétně si klade za cíl prostřednictvím původních rozhovorů s pěti bývalými a stávajícími členy programového oddělení festivalu Jeden svět, zmapovat hlavní dramaturgické proměny a nastínit, co nového tyto změny festivalu přinesly. Vymezená pozornost je směřována k České sekci a jejím specifikům. Druhý oddíl praktické části práce je založen na filmových analýzách snímků uvedených v rámci České sekce v letech 2010-2019. Prostřednictvím rozhovorů s dramaturgy a filmových analýz poskytuje práce představu o tom, jaké znaky jsou pro filmy reprezentující Českou republiku na mezinárodním festivalu dokumentárních filmů signifikantní a co vypovídají o české dokumentární scéně. Teoretická část práce poskytuje ukotvení tématu v odborné literatuře.
Komunikační aktivity filmového festivalu Jeden svět (v letech 2009-2011)
Kronďáková, Ivana ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků popsat a zhodnotit komunikační aktivity festivalu Jeden svět v letech 2009 - 2011. V teoretické části jsou vymezeny a rozebrány základní pojmy vztahující se k realizovaným aktivitám tohoto filmového festivalu. Práce dále pojednává o možnostech a specifikách marketingové komunikace v neziskovém sektoru, konkrétně pak využívání marketingu kulturních akcí v nekomerční sféře. Seznamuje čtenáře se samotným festivalem a zabývá se jeho specifickým postavením mezi ostatními festivaly. V praktické části se práce zaměřuje na deskripci konkrétních komunikačních aktivit festivalu. Důraz klade na budování public relations a využívání sociálních médií. V práci jsou popsány konkrétní kampaně realizované ve zvoleném období. Závěrečná část práce je věnována zhodnocení způsobu komunikace a využívaných nástrojů vzhledem k charakteru, omezením i výhodám festivalu. Tato část je též doplněna o doporučení, která by mohla přispět k dalšímu rozvoji marketingové komunikace tohoto projektu.
Komunikační model lokálního neziskového projektu
Těhlová, Milada ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.