Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
Ovládání počítače prostřednictvím mobilního telefonu
Kovář, Jan ; Kouřil, Jiří (oponent) ; Polívka, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem Java aplikace vzdáleného ovládání počítače prostřednictvím mobilního telefonu. Aplikaci tvoří celky klient a server, které spolu vzájemně komunikují přes Bluetooth rozhraní. Klient představuje mobilní aplikaci (MIDlet) a zasílá příkazy serveru. Server, spustitelný na počítači (s libovolným operačním systémem), tyto příkazy vyhodnocuje a pomocí svých algoritmů ovládá dané PC. Problematika návrhu aplikace je v textu rozčleněna do dvou celků, z nichž každá popisuje právě jednu aplikační část. U klienta je popsána jeho funkčnost. Dále se kompletně rozebírá struktura mobilní aplikace naprogramované v Java ME spolu s nejdůležitějšími metodami tohoto kódu. Text pojednávající o serverové části popisuje jeho činnost i jednotlivé možnosti využití. Popisuje strukturu serverové aplikace, která je naprogramovaná v Java SE. Nechybí ani rozbor nejdůležitějších metod kódu Java SE. Výsledkem diplomové práce jsou oba celky této aplikace, které umožňují vzdáleně ovládat počítač a hlavně prezentace. Aplikace byla řádně odladěna i otestována a tvoří funkční multiplatformní software.
Video na vyžádání v JavaME
Obdržálek, Petr ; Müller, Jakub (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření systému pro přehrávání videa na vyžádání. Jsou rozebírány technologie, které se používají při tvorbě aplikací pro mobilní zařízení. Také jsou uvedeny dnes nejpoužívanější kodeky v mobilních zařízeních. Jsou zmíněny standardy, normy, principy a doporučení pro přenos multimédií přes síť v reálném čase. Dále jsou popsány technologie, které je vhodné použít na serverové straně pro funkčnost navrženého systému. Závěrem práce je vypracování funkčního vzorku celého systému a popis funkčnosti tohoto systému.
Komunitní Web pro turisty
Satrapa, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich správu a prohlížení, dále pak začleňování uživatelů do skupin a plánování výletů. Druhá část je zastoupena aplikací pro mobilní telefony, která umožňuje uživatelům nahrávat svou aktuální pozici v reálném terénu z GPS zařízení na server a zároveň sledovat pozici ostatních uživatelů.
Příjem a posílání SMS zpráv pomocí aplikace určené pro platformu JavaME
Růčka, Lukáš ; Burget, Radim (oponent) ; Kovář, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prostudovat možnosti platformy Java ME pro příjem a odesílání SMS zpráv a následné využití poznatků k realizaci aplikace na této platformě. V práci je po úvodním seznámení s jazykem Java a jeho vlastnostmi rozebrána problematika týkající se specifických vlastností platformy Java ME a vlastností zařízení podporujících tuto platformu. Následně je na základě teoretických poznatků proveden návrh aplikace vytvořené na platformě Java ME, která umí přijímat, zpracovávat, uchovávat a odesílat SMS zprávy, a která je schopna komunikace se serverovou aplikací vytvořené na platformě Java SE. Vytvořená Java ME aplikace je zamýšlena jako automatizovaný hlasovací SMS server, který lze provozovat na mobilním zařízení s podporou Java ME, a který je možno po spojení pomocí Internetu ovládat z aplikace vytvořené na platformě Java SE. V závěru práce jsou uvedeny poznatky a výsledky z testování vytvořených aplikací na skutečných mobilních zařízeních.
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
Komunitní Web pro turisty
Satrapa, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich správu a prohlížení, dále pak začleňování uživatelů do skupin a plánování výletů. Druhá část je zastoupena aplikací pro mobilní telefony, která umožňuje uživatelům nahrávat svou aktuální pozici v reálném terénu z GPS zařízení na server a zároveň sledovat pozici ostatních uživatelů.
Prohlížeč rastrových map pro mobilní zařízení
Domin, Lukáš ; Filák, Jakub (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Bakálářská práce se zabývá problematikou zobrazení rastrových map ve vysokém rozlišení na mobilních zařízeních. Prohlížení takto velikých obrázků na mobilních zařízeních provází mnoho problémů jako příliš nízké rozlišení displeje nebo nedostatečné systémové prostředky. Konkrétně se jedná o Java aplikaci pro mobilní telefony, schopnou umožnit uživateli inteligentní prohlížení velkých rastrových map po fragmentech. Tato práce popisuje tvorbu takovéto aplikace.
Video na vyžádání v JavaME
Obdržálek, Petr ; Müller, Jakub (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření systému pro přehrávání videa na vyžádání. Jsou rozebírány technologie, které se používají při tvorbě aplikací pro mobilní zařízení. Také jsou uvedeny dnes nejpoužívanější kodeky v mobilních zařízeních. Jsou zmíněny standardy, normy, principy a doporučení pro přenos multimédií přes síť v reálném čase. Dále jsou popsány technologie, které je vhodné použít na serverové straně pro funkčnost navrženého systému. Závěrem práce je vypracování funkčního vzorku celého systému a popis funkčnosti tohoto systému.
Ovládání počítače prostřednictvím mobilního telefonu
Kovář, Jan ; Kouřil, Jiří (oponent) ; Polívka, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem Java aplikace vzdáleného ovládání počítače prostřednictvím mobilního telefonu. Aplikaci tvoří celky klient a server, které spolu vzájemně komunikují přes Bluetooth rozhraní. Klient představuje mobilní aplikaci (MIDlet) a zasílá příkazy serveru. Server, spustitelný na počítači (s libovolným operačním systémem), tyto příkazy vyhodnocuje a pomocí svých algoritmů ovládá dané PC. Problematika návrhu aplikace je v textu rozčleněna do dvou celků, z nichž každá popisuje právě jednu aplikační část. U klienta je popsána jeho funkčnost. Dále se kompletně rozebírá struktura mobilní aplikace naprogramované v Java ME spolu s nejdůležitějšími metodami tohoto kódu. Text pojednávající o serverové části popisuje jeho činnost i jednotlivé možnosti využití. Popisuje strukturu serverové aplikace, která je naprogramovaná v Java SE. Nechybí ani rozbor nejdůležitějších metod kódu Java SE. Výsledkem diplomové práce jsou oba celky této aplikace, které umožňují vzdáleně ovládat počítač a hlavně prezentace. Aplikace byla řádně odladěna i otestována a tvoří funkční multiplatformní software.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.