Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
První Přemyslovci v didaktických aplikacích
Hošek, Tomáš ; Mikeska, Tomáš (vedoucí práce) ; Parkan, František (oponent)
(čeština) Tématem této práce je přiblížení doby a života prvních Přemyslovců a vytvoření didaktického materiálu využitelného do výuky. Didaktický materiál je navržený, vytvořený a věnovaný učitelům vlastivědy a dějepisu a všem žákům. Práce je rozdělena do dvou částí. První část nazvaná První Přemyslovci a jejich doba, je teoretická a pojednává o prvních Přemyslovcích a jejich době. Jsou zde podrobně popsáni první panovníci přemyslovského rodu a jejich blízcí. Je zde popsána doba, ve které žili a vládli a také různé aspekty běžného života tehdejší doby. Druhá, praktická část, nazvaná Dějepis hrou, je věnována didaktice a praktickým aktivitám, které budou využitelné ve výuce 4. a 7. ročníku základní školy. Součástí bádání a vymýšlení didaktických aplikací bylo kromě studia odborné literatury i porovnání učebnicových textů, absolvování náslechových hodin, konzultace s kolegy a vykonávání pedagogické praxe. Součástí tohoto procesu byla tvorba autorských výukových karet a také her a jejich praktické testování během autorovy pedagogické praxe. Součástí této diplomové práce je představení dvou základních her (2 varianty první hry a jedna varianta druhé hry) a další příklady aktivit využitelných ve výuce dějepisu či vlastivědy. Také je zde podrobně popsaná a navržená tematická exkurze na území...
Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012
Kvěch, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012" pojednává o využití známé tváře pro reklamní účely, tedy tzv. celebrity marketing. Tato diplomová práce vysvětluje podstatu daného oboru a jeho efektivity v reklamě, především pak ve spojitosti s rostoucími aktivitami hokejisty Jaromíra Jágra v dané oblasti. V práci se pokusím objasnit význam celebrity marketingu jako samostatného a relativně nového oboru, zmínit informace o jeho historii, současnosti, ale především i efektivitě a alternativním využití. Veškeré získané poznatky první části mé práce budu aplikovat na jednotlivé reklamní kampaně, kterých se jako hlavní protagonista zúčastnil Jaromír Jágr. Kampaně budu hodnotit z hlediska efektivnosti jak pro značku, tak pro hráče samotného. Dále budu hledat odlišnosti v jednotlivých kampaních v postupu let nejen z hlediska efektivnosti, ale též kvality v porovnání se spoty dané doby. Závěrem zhodnotím aktuální situaci v oblasti celebrity marketingu u nás a v zahraničí a pokusím se predikovat možný vývoj do let budoucích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.