Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.
Znárodnění firmy Nehera, oděvní společnost (1945-1948)
Buršíková, Alena ; Kubů, Eduard (vedoucí práce) ; Štolleová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je případovou studí oděvní společnosti Nehera, oděvní služba v Prostějově v letech 1945 - 1948. Analyzuje změny, kterými podnik prošel po válce. Především postihuje základní mechanismy, na nichž probíhal proces znárodnění a které současně vysvětluje. Pozornost je věnována přeměně soukromého podniku v podnik národní. Rovněž jsou sledovány principy, na nichž nově vzniklý národní podnik fungoval. Zachycuje tak výsledky, které znárodnění přineslo.
Znárodnění firmy Nehera, oděvní společnost (1945-1948)
Buršíková, Alena ; Kubů, Eduard (vedoucí práce) ; Štolleová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je případovou studí oděvní společnosti Nehera, oděvní služba v Prostějově v letech 1945 - 1948. Analyzuje změny, kterými podnik prošel po válce. Především postihuje základní mechanismy, na nichž probíhal proces znárodnění a které současně vysvětluje. Pozornost je věnována přeměně soukromého podniku v podnik národní. Rovněž jsou sledovány principy, na nichž nově vzniklý národní podnik fungoval. Zachycuje tak výsledky, které znárodnění přineslo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.