Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design and Creation of a Mobile Application to Support In-house Processes
Stankovič, Eduard ; Lipták, Maroš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on proposal and actual creation of mobile application to support in-house processes, especially for improving ordering and delivery processes inside of small company. Thesis includes analysis of current state of processes and analysis of client’s requirements. Based on those requirements, mobile application is created, built with Ionic and Angular framework.
Vývoj software pro zpracování výsledků vizuálního pozorování meteorů
Barča, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Drga, Jozef (vedoucí práce)
Cieľom práce bolo navrhnúť a vytvoriť aplikáciu pre spracovanie výsledkov vizuálneho pozorovania meteorov. Toho bolo dosiahnuté, výsledkom je aplikácia určená pre platformu Android, ktorá je zverejnená na službe Google Play. Aplikácia IMO je implementovaná za pomoci rámcov Spring Boot a Ionic. Ako úložisko pre dáta je použitá databáza PostgreSQL. 
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Detekce, lokalizace a určení plochy chronických ran
Gulán, Filip ; Dvořák, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je návrh a realizácia multiplatformnej aplikácie pre detekciu, lokalizáciu a určenie plochy chronických rán. Aplikácia má za úlohu pomáhať zdravotným sestrám, doktorom a ošetrovateľom sledovať a vyhodnocovať chronické rany v priebehu trvania liečby. Aplikácia je postavená na programovacom jazyku Typescript, hybridnom aplikačnom rámci Ionic a desktopovom aplikačnom rámci Electron. Vyhodnocovanie chronickej rany prebieha na strane servera, kde sa využíva programovací jazyk Python, pre RESTful aplikačné rozhranie aplikačný rámec Flask a pre spracovanie obrazu knižnica OpenCV.
Univerzita a její areály – informace a navigace (mobilní aplikace)
Cupák, Michal ; Roupec, Jan (oponent) ; Heriban, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o problematice vývoje multiplatformních mobilních aplikací. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro usnadnění orientace osob v prostředí velké univerzity. Aplikace je navrhnuta pro mobilní operační systémy Android a iOS a je implementována ve vývojovém prostředí Ionic. Aplikace poskytne základní informace o jednotlivých budovách univerzity, zobrazí budovy na mapě a umožní uživatele do těchto budov navigovat.
Vývoj i-CT frameworku a jeho aplikace pro komunikaci typu ANO/NE
Kalina, Jan ; Kočí, Radek (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci (AAK) v prostředí speciálního vzdělávání mentálně postižených žáků s poruchami komunikace. Představuje současné problémy vývoje aplikací a navazuje na návrhové principy projektu Počítačové terapie, jejichž dodržení při návrhu a implementaci aplikací by mělo současným problémům zabránit. Cílem práce je vytvoření aplikace pro AAK typu ANO/NE a i-CT frameworku - rámce zjednodušujícího tvorbu dalších podobných aplikací pro uvedené prostředí. Obě části práce jsou funkční na systémech iOS a Android a byly otestovány v prostředí osob s mentálním hendikepem.
Mobilní aplikace pro správu servisních požadavků chytrých měst
Formánková, Klára ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je ve spolupráci s firmou Logimic vytvořit mobilní aplikaci pro správu servisních požadavků v chytrých městech. Servisní požadavky reprezentují činnosti, které je ve městě třeba provést, přičemž za jejich správu jsou zodpovědní manažeři, kteří požadavky vytváří a řídí, a techničtí pracovníci, kteří požadované činnosti provádí. Záměrem této práce je zanalyzovat současný stav podpory pro správu servisních požadavků na platformě pro chytrá města a navrhnout a implementovat řešení pro efektivní správu servisních požadavků ve formě mobilní aplikace pro platformy Android i iOS. Výsledkem práce je multiplatformní aplikace vytvořená pomocí nástrojů Ionic a Capacitor, která je současně integrována jako modul platformy pro chytrá města. Pro efektivnější práci se servisními požadavky bylo umožněno např. jejich řazení do grafové struktury, slučování duplicitních požadavků a v mobilní aplikaci byly zavedeny některé typické mobilní prvky. Důležitým přínosem této práce je ověření toho, že pomocí nástrojů Ionic a Capacitor lze webovou aplikaci snadno transformovat do multiplatformní.
Vývoj software pro zpracování výsledků vizuálního pozorování meteorů
Barča, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Drga, Jozef (vedoucí práce)
Cieľom práce bolo navrhnúť a vytvoriť aplikáciu pre spracovanie výsledkov vizuálneho pozorovania meteorov. Toho bolo dosiahnuté, výsledkom je aplikácia určená pre platformu Android, ktorá je zverejnená na službe Google Play. Aplikácia IMO je implementovaná za pomoci rámcov Spring Boot a Ionic. Ako úložisko pre dáta je použitá databáza PostgreSQL. 
Design and Creation of a Mobile Application to Support In-house Processes
Stankovič, Eduard ; Lipták, Maroš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on proposal and actual creation of mobile application to support in-house processes, especially for improving ordering and delivery processes inside of small company. Thesis includes analysis of current state of processes and analysis of client’s requirements. Based on those requirements, mobile application is created, built with Ionic and Angular framework.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.