| |
| |
|
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
|
|
Detekce, lokalizace a určení plochy chronických ran
Gulán, Filip ; Dvořák, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je návrh a realizácia multiplatformnej aplikácie pre detekciu, lokalizáciu a určenie plochy chronických rán. Aplikácia má za úlohu pomáhať zdravotným sestrám, doktorom a ošetrovateľom sledovať a vyhodnocovať chronické rany v priebehu trvania liečby. Aplikácia je postavená na programovacom jazyku Typescript, hybridnom aplikačnom rámci Ionic a desktopovom aplikačnom rámci Electron. Vyhodnocovanie chronickej rany prebieha na strane servera, kde sa využíva programovací jazyk Python, pre RESTful aplikačné rozhranie aplikačný rámec Flask a pre spracovanie obrazu knižnica OpenCV.
|
|
Univerzita a její areály – informace a navigace (mobilní aplikace)
Cupák, Michal ; Roupec, Jan (oponent) ; Heriban, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o problematice vývoje multiplatformních mobilních aplikací. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro usnadnění orientace osob v prostředí velké univerzity. Aplikace je navrhnuta pro mobilní operační systémy Android a iOS a je implementována ve vývojovém prostředí Ionic. Aplikace poskytne základní informace o jednotlivých budovách univerzity, zobrazí budovy na mapě a umožní uživatele do těchto budov navigovat.
|
|
Vývoj i-CT frameworku a jeho aplikace pro komunikaci typu ANO/NE
Kalina, Jan ; Kočí, Radek (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci (AAK) v prostředí speciálního vzdělávání mentálně postižených žáků s poruchami komunikace. Představuje současné problémy vývoje aplikací a navazuje na návrhové principy projektu Počítačové terapie, jejichž dodržení při návrhu a implementaci aplikací by mělo současným problémům zabránit. Cílem práce je vytvoření aplikace pro AAK typu ANO/NE a i-CT frameworku - rámce zjednodušujícího tvorbu dalších podobných aplikací pro uvedené prostředí. Obě části práce jsou funkční na systémech iOS a Android a byly otestovány v prostředí osob s mentálním hendikepem.
|
|
Mobilní aplikace pro správu servisních požadavků chytrých měst
Formánková, Klára ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je ve spolupráci s firmou Logimic vytvořit mobilní aplikaci pro správu servisních požadavků v chytrých městech. Servisní požadavky reprezentují činnosti, které je ve městě třeba provést, přičemž za jejich správu jsou zodpovědní manažeři, kteří požadavky vytváří a řídí, a techničtí pracovníci, kteří požadované činnosti provádí. Záměrem této práce je zanalyzovat současný stav podpory pro správu servisních požadavků na platformě pro chytrá města a navrhnout a implementovat řešení pro efektivní správu servisních požadavků ve formě mobilní aplikace pro platformy Android i iOS. Výsledkem práce je multiplatformní aplikace vytvořená pomocí nástrojů Ionic a Capacitor, která je současně integrována jako modul platformy pro chytrá města. Pro efektivnější práci se servisními požadavky bylo umožněno např. jejich řazení do grafové struktury, slučování duplicitních požadavků a v mobilní aplikaci byly zavedeny některé typické mobilní prvky. Důležitým přínosem této práce je ověření toho, že pomocí nástrojů Ionic a Capacitor lze webovou aplikaci snadno transformovat do multiplatformní.
|
| |
| |
|
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
|