Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Brožová, Martina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je zpracování strategické analýzy podniku Fezko Thierry a.s., provést externí a interní analýzu, nastínit strategii a uvést doporučení pro budoucí vývoj.
Strategická analýza podniku
Šiklová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
V práci bude provedena strategická analýza podniku skládající se jak z vnitřní tak vnější analýzy prostředí. Cílem je vyvodit a aplikovat z této analýzy možnou strategii analyzované firmy.
Strategická analýza podniku
Fulínová, Kateřina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hlinecký, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zobrazit provázanost strategie zaměřené na lidské zdroje s firemními strategiemi získání konkurenční výhody. V práci je zpracována strategická analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy se zaměřením na personální strategii. V první části diplomové práce je popsána teoreticko-metodologická část, která se týká strategie a strategické analýzy. Ve druhé části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe.
Strategická analýza podniku
Blízková, Zdeňka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Šiška, Ladislav (oponent)
Strategická analýza firmy a její praktická aplikace na podnik, externí a/nebo interní analýza a strategie podniku.
Strategická analýza podniku
Kozlová, Helena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Žáčková, Jindřiška (oponent)
Práce se zabývá externí a interní analýzou zaměřené na lidské zdroje. Z důvodu rozsahu diplomové práce byla externí analýza věnována PEST analýze. Zde jsou uvedeny faktory, které přímo či nepřímo mohou ovlivňovat lidské zdroje v podniku. Interní analýza zahrnuje popis fyzických, lidských, finančních a nehmotných zrojů v podniku. Závěrečná část je věnována dotazníkovému šetření,které má za cíl zjistit proč si zaměstnanci vybrali společnost Engel strojírenská a jak jsou spokojeni s pracovními podmínkami ve společnosti.
Strategická analýza podniku
Divišová, Drahomíra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce pojednává o strategické analýze firmy OBALY ČESKO s.r.o. Obsahuje externí a interní analýzu a nástin strategie pro produkty VERPALIN a redukované stretch fólie. Na závěr je uvedeno doporučení.
Strategická analýza podniku
Davidová, Ladislava ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Čakovský, Josef (oponent)
Diplomová práce se v teoretické rovině zabývá charakteristikou základních pojmů z oblasti strategického řízení, dále pak externí a interní strategickou analýzou, SWOT analýzou a tvorbou a výběrem vhodných strategií. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska do praxe; práce řeší první dvě části strategického plánovacího cyklu, tj. část analytickou a část strategickou. Vzhledem ke klesajícímu charakteru poptávky je cílem práce, na základě provedených analýz, navržení takové strategie, která by vedla k udržení popřípadě zvýšení tržního podílu družstva na trhu.
Strategická analýza firmy
Křováčková, Martina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Křivský, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo vypracovaní kompletní strategické analýzy, a to jak interní tak externí formou ve zvoleném podniku LACMAN s. r. o. Společnost LACMAN s. r. o. je malá, rozvíjející se firma, předmět jejího podnikání je především distribuce spojovacího materiálu. Diplomová práce je rozdělena do pěti stěžejních bloků: V první části zvané Úvod popisuji základní stavební kameny pro sestavení strategie, tedy misi, vizi a základní a dílčí cíl společnosti LACMAN s. r. o. Druhá část je vcelku teoretická, nazývá se Teoreticko-metodologická východiska a rozebírá a popisuje teoretická fakta, která budu potřebovat pro aplikaci do praxe. Třetí část má název Představení společnosti. V této části popisuji základní charakteristické údaje společnosti, kulturní, sportovní a hlavně sociální sponzoring společnosti a celkovou kulturu, normy a standardy, kterými se řídí pracovníci firmy. Čtvrtá část má název Praktická část a je rozdělena na externí analýzu, kde rozpracovávám makroekonomické údaje týkající se firmy, politické a legislativní faktory a analýzu mapující dodavatelsko-odběratelské vztahy a stávající konkurenci na trhu se spojovacím materiálem. Interní analýza mi posloužila ke zhodnocení, zda analyzovaná firma LACMAN s. r. o. disponuje zdroji (hmotnými, nehmotnými, lidskými i finančními) v dostatečném množství, potřebné kvalitě a zda je využívá efektivně. Do této části diplomové práce jsem zařadila i podrobnou finanční analýzu posuzující finanční zdraví podniku. A dále SWOT analýzu, která, podle mého názoru, obsahuje velké množství silných stránek, ale na druhou stranu obsahuje i početné hrozby z okolí firmy. Poslední část se nazývá Závěr, zde shrnuji veškeré poznatky z provedených analýz. Věřím, že tato diplomová práce bude pro analyzovanou firmu velkým přínosem a určitou radou, jak překonat těžké časy a udržet se na trhu v době světové ekonomické krize.
Strategická analýza podniku
Malínek, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato práce obsahuje teoretické shrnutí tématu strategické analýzy, popisuje jednotlivé nástroje a poté tyto poznatky aplikuje na vybraný podnik. Nejprve obsahuje samotný popis konkrétní stavební firmy a poté ho analyzuje. Na závěr jsou uvedena doporučení pro společnost.
Strategická analýza podniku
Petrová, Alena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Martenek, Milan (oponent)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma: Strategická analýza firmy. V této práci se věnuji hotelu Atom***, který má sídlo na Velkomeziříčské ulici v Třebíči. Tuto firmu jsem zvolila především proto, že zde již několik let brigádně pracuji jako servírka a recepční, mám přístup k informacím a znám prostředí, ve kterém se hotel nachází. Hlavním cílem práce byla analýza vnějšího prostředí a především zaměření se na konkurenci, která se v tomto městě nachází. Mým vedlejším cílem bylo zjistit, zda se hotel pohybuje v povědomí potencionálních zákazníků a zda jsou současní zákazníci spokojeni s nabízenými službami. K tomu, abych těchto cílů dosáhla, jsem použila interní a externí analýzu, z jejichž výsledků jsem poté sestavila SWOT analýzu. Pro externí analýzu jsem využila PEST analýzu, analýzu odvětví a Porterův model 5ti konkurenčních sil. Dále jsem využila marketingový výzkum, který posloužil především k dosažení vedlejšího cíle a byl doplněním předchozích analýz. Jelikož hotel Atom nemá stanovenou žádnou zjevnou strategii, mohu říci, že strategie jako taková v hotelu vůbec neexistuje. Proto v závěrečné kapitole, navrhuji jistou strategii a určitá operativní opatření, která povedou ke splnění vize, existující pouze v podvědomí provozovatele hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.