Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický design mobilního webu
Košťál, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem grafického designu webu optimalizovaného pro mobilní telefony. Na úvod jsou popsány charakteristické rysy mobilních telefonů a jejich uživatelů z hlediska, které je důležité při návrhu grafického designu. Následně je popsán mobilní web a jeho možné alternativy. Po tomto úvodním seznámení následuje kapitola věnovaná přímo grafickému designu mobilního webu (obecné principy, specifika, rozvržení, doporučení). Tyto teoretické poznatky jsou využity při návrhu grafického designu na konkrétním případě formou případové studie. K řešení grafického návrhu mobilního webu byl vybrán Integrovaný studijní informační systém Vysoké školy ekonomické v Praze. Mezi uživateli informačního systému byl proveden průzkum, který byl zaměřen na studenty a šetřil, zdali přistupují ke školnímu informačnímu systému prostřednictvím mobilního telefonu, pociťují absenci jeho mobilní verze, a které aplikace informačního systému nejvíce využívají. Na základě provedeného výzkumu je stanovena informační architektura, podle které je navržen grafický design základních obrazovek mobilní verze webu školního informačního systému. V závěru bakalářské práce je finální návrh prezentován vybraným studentům, kteří zhodnotí informační architekturu a grafický design základních obrazovek webu aby bylo možné prokázat, že na základě provedeného průzkumu mezi studenty byly navrženy takové výstupy, které jsou v souladu s potřebami studentů.
Studijní informační systémy na jednotlivých VŠ - srovnání z pohledu studenta
Rajčan, Aleš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Říha, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem srovnání studijních informačních systémů na vybraných vysokých školách. Zpracování analýzy systémů a následného srovnání je vytvořeno z pohledu studenta. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem řeší jednotlivé informační systémy problémy, které jsou spojené s administrací a řízením studijních povinností studentů. Analyzované systémy jsou vzájemně porovnány a zhodnoceny na základě názorů autora a názorů respondentů dotázaných v průzkumu. Z výsledků hodnocení systémů jsou zformulovány doporučení pro zlepšení funkcionality studijního systému VŠE. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První částí je analýza systémů ve které jsou jednotlivé funkce rozebírány a vzájemně porovnávány. Rozbor probíhá podle zvolených kritérií (základní funkce, komunikační funkce, uživatelské rozhraní). Druhá část práce je věnována průzkumu, ve kterém se autor ptá na názory studentů ze všech analyzovaných škol. Konečné výsledky srovnání jsou interpretovány jak slovně, tak i graficky.
Analýza ISIS z pohledu studenta
Mynařík, Lukáš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Hývnarová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou integrovaného studijního informačního systému používaného Vysokou školou ekonomickou v Praze. Analýza je zaměřena na pohled studenta. Autor práce nejprve přiblíží historii informační systému a zmíní se o jeho implementaci, také budou popsány změny, které nový systém přinesl. Hlavním cílem je nastínit subjektivní názor jednoho ze studentů na celý informační systém, popsat nejpodstatnější funkcionalitu systému, navrhnout nová řešení a poukázat na chyby či nedostatky, které byly při analýze nalezeny. Autor využije svých nabytých znalostí získaných ve škole či v praktickém životě. Celá práce je doplněna o dotazník, ve kterém se autor ptá na názory dalších studentů ze všech šesti fakult VŠE. Výsledky z tohoto dotazníku jsou interpretovány jak slovně, tak i v grafickém zobrazení.
Analýza ISIS z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků
Mrázek, Štěpán ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Celá tato bakalářská práce se věnuje analýze Integrovaného studijního informačního systému používaného na Vysoké škole ekonomické v Praze. Jedná se o analýzu nikoliv celého systému, ale jen rozhraní z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků. První část práce se věnuje situaci na VŠE před zavedením současného ISIS a následně popisuje, jaké události vedly k jeho zavedení. V prostřední pasáži je popsáno uživatelské rozhraní v závislosti na přidělených pedagogických rolích. Závěrečná část práce obsahuje popis a výsledky dotazníku, který byl zaslán všem pedagogickým pracovníkům na Fakultě informatiky a statistiky. V závislosti na odpovědích jsou popsány hlavní připomínky pedagogů na funkcionalitu ISIS. Tato část práce také obsahuje problémy, které s používáním ISIS mají vyučující na Katedře matematiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.