Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace cestovního ruchu v ČR a na Ukrajině
SEMISTROK, Vladyslava
Bakalářská práce je věnována srovnávací analýze organizace cestovního ruchu v České republice a na Ukrajině na základě oficiálních informačních zdrojů. Cílem práce je srovnání aktuální situace na trhu cestovního ruchu a zanalyzování aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu ve zvolených teritoriích. Na základě provedených analýz byly stanoveny odlišnosti a podobnosti, postavení ve světovém žebříčku, stejně jako možná zlepšení.
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Prelová, Eva ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Beranová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je důkladně definován pojem cestovní ruch: typologie, trh, destinace, ale i nové trendy. Podrobněji specifikuje podnikatelské subjekty zde působící a to především cestovní kancelář a cestovní agenturu. Dále je práce zaměřena na příjezdový a výjezdový cestovní ruch. Praktická část bakalářské práce se věnuje realizačnímu plánu založení cestovní agentury jako podnikatelského subjektu na trhu cestovního ruchu. Za lokalitu byl díky potenciálu propojení příjezdového a výjezdového cestovního ruchu zvolen Český Krumlov. Poté nechybí popis vlastního založení, činnosti podniku, analýza konkurence a možnosti propagace.
Analýza marketingových nástrojů subjektů incomingové turistiky
Kurimská, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valdaufová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zbývá analýzou marketingových nástrojů subjektů incomingové turistiky. Cílem diplomové práce je na základě několikaletých zkušeností z praxe stanovit a následně ověřit aktuální trendy v oblasti příjezdového konferenčního cestovního ruchu (konferenčního incomingu). První kapitola je věnovaná definicím základních pojmů a velikosti trhu konferenčního incomingu. Druhá kapitola zahrnuje oblast segmentace zákazníků v oboru. Třetí část práce je zaměřena na praktické příklady marketingových strategií a používaných nástrojů. Součástí této poslední kapitoly je samotné ověření trendů, prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření. Výsledky průzkumu potvrdili, že většinu uvažovaných trendů subjekty incomingové turistiky svými názory potvrzují.
Dopady vízové politiky EU na incoming ČR
Ryšánek, Petr ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit dopady vízové politiky Evropské unie na příjezdový cestovní ruch České republiky. Pro dosáhnutí prvotního cíle byly vymezeny dílčí cíle, ke kterým patří porovnání ukazatelů příjezdového cestovního ruchu České republiky před a po vstupu do Schengenského prostoru a vyčíslení ekonomického dopadu uplatňované vízové politiky Evropské unie pro Českou republiku. Diplomová práce je členěna do sedmi kapitol. První tři kapitoly představují teoretickou část, tedy přehled základních pojmů z mezinárodního cestovního ruchu, statistického sledování cestovního ruchu a vízové politiky. Další kapitoly jsou věnovány analýze vlivu vízové politiky EU na vybrané země, jejichž občané mají vízovou povinnost vůči EU. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny dosažené výsledky a provedena prognóza situace bez existence společné vízové politiky.
Čína jako zdrojová země českého cestovního ruchu
Vacek, Pavel ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce)
Charakteristika Číny a Číňanů, makroekonomické, demografické a sociální údaje, charakteristika výjezdového cestovního ruchu Číny, možnosti Číňanů cestovat, "Statut schválené destinace", čínská politika cestovního ruchu, instituce, čínští turisté v České republice, odlišnosti v jejich spotřebním chování a zvyklostech, typický čínský turista, připravenost ČR na čínské turisty, propagace ČR v Číně, propagační materiály v čínštině, spolupráce s čínskými touroperátory.
Analýza nabídky incomingových zájezdů pro seniory
Kurková, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá příjezdovým cestovním ruchem seniorů. Hlavním cílem práce je analyzovat nabídku incomingových zájezdů pro seniory v České republice ze strany tuzemských cestovních kanceláří a agentur na základě informací zjištěných dostupnými prostředky. Dalšími cíli je shromáždit podrobné informace o segmentu seniorů v cestovním ruchu a navrhnout na základě získaných dat vhodné incomingové zájezdy pro seniory do ČR. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy související se seniorským cestovní ruchem a specifika cestovního ruchu seniorů. V praktické části je analyzována nabídka incomingových zájezdů pro seniory. Data o současné nabídce těchto zájezdů jsou získána z webových stránek českých incomingových cestovních kanceláří a agentur a zejména pomocí dotazníkového šetření. Současná nabídka je zhodnocena pomocí SWOT analýzy. V práci jsou také uvedeny příklady dobré praxe, jak od zahraničních, tak českých cestovních kanceláří výjezdového a domácího cestovního ruchu seniorů. V závěru práce jsou na základě získaných primárních i sekundárních dat navržena doporučení ohledně vhodných incomingových zájezdů pro seniory.
Analýza příjezdového cestovního ruchu Venezuely ve vztahu k ČR
Lorenzová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na příjezdový cestovní ruch Venezuely ve vztahu k České republice. Jsou vyhodnoceny předpoklady této exotické země k rozvoji příjezdového cestovního ruchu. Dále jsou zjištěny a porovnány jednotlivé způsoby cestování do Venezuely na českém trhu. V neposlední řadě je také provedeno dotazníkové šetření o poptávce po této destinaci ze strany české klientely. Všechna data jsou důkladně zhodnocená a jsou nastíněné možnosti dalšího rozvoje příjezdového cestovního ruchu Venezuely.
Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Hradečná, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie cestovní agentury specializující se na příjezdový cestovní ruch ze zemí Severní a Latinské Ameriky. Součástí práce je i návrh marketingové strategie na následující období s ohledem na výsledky analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje obecné předpoklady tvorby marketingové strategie, praktická pak aplikuje na tyto předpoklady činnost konkrétního podnikatelského subjektu.
Finanční analýza vybraného podniku cestovního ruchu
Jiranová, Tereza ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Diplomová práce se primárně věnuje finanční analýze vybraného podniku cestovního ruchu, kterým je společnost zprostředkovávající přepravu osob v rámci incomingového cestovního ruchu -- společnost 493 Servis, s.r.o. Finanční analýza má umožnit bližší pohled na hospodaření a finanční zdraví podniku. Vedle tohoto cíle jsou v úvodu práce stanoveny i dílčí cíle týkající se zvolené metodiky i oblasti dopravy jako takové. V teoretické části jsou shrnuta fakta týkající se finanční analýzy a následně je definována oblast cestovního ruchu z pohledu podniků v ní působících se zaměřením na oblast přepravy. Poznatky shrnuté v teoretické části jsou aplikovány na společnost 493 Servis, s.r.o. v části praktické. Tato obsahuje specifikaci společnosti, externí finanční analýzu vycházející z účetních výkazů firmy i částečnou interní analýzu, která se opírá o dokumentaci sestavovanou pro vlastní potřeby společnosti. Výstupy vybraných kroků analýzy jsou zaznamenány také v grafické podobě. Shrnutí předpokladů, jež vyplývají z charakteru analyzované společnosti, i jejich naplnění podložené samotnou analýzou je součástí zhodnocení, které zároveň shrnuje faktory, jež mohly způsobit zkreslení. Díky jasným výstupům by se diplomová práce mohla stát užitečným podkladem využitelným při rozhodování majitelů společnosti.
Charakteristika vybraného segmentu účastníků CR (mladí Italové)
Krátká, Veronika ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se bude věnovat charakteristice konkrétního segmentu účastníků cestovního ruchu, a to mladých Italů. Mladý Ital byl pro potřeby této práce omezen věkem 18-35 let. Práce se snaží komplexně charakterizovat specifika této klientely, mimo jiné za pomoci dotazníku, který byl pro potřeby této práce vytvořen a vyplněn 105 italskými turisty výše uvedeného věku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.