Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design for ITSM implementation with the use of the ITIL framework focusing on security
Antalík, Dominik ; Foss, Stanislav (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
The diploma thesis solves proposals for improving the quality of providing IT services and their optimization in the interest of the company and its business goals. For the needs of user-friendly IT services with optimized cost, the processes, functions, roles of employees and technology need to be a benefit for the business. By adopting and adapting the ITIL framework, it will be possible to increase the efficiency and effectiveness of providing IT services, to clearly define the IT service management and to define the main processes with the relevant objectives. The ITIL framework uses best practices that have been successfully used in other organizations. Practically proven processes, improved service quality and long-term optimization with continuous improvement offer cost-cutting potential. ISO/IEC 27013:2015 provides guidance on the integrated implementation of ISO/IEC 27001 and ISO/IEC 200001 will be helpful in maintaining the integrity of the current information security management system with the design of IT services management.
Návrh procesů pro společnost poskytující IT služby s ohledem na ISMS a ITSM
Haller, Martin ; RNDr. et RNDr. Vladimír Mazálek, Ph.D., DBA (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem procesů pro skutečnou společnost poskytující služby v oblasti informačních technologií. Výsledkem práce jsou modely navržených procesů, včetně návrhu potřebného informačního systému a vyhodnocení souladu navržených procesů oproti řadě norem ISO/IEC 27000 a ISO/IEC 20000.
Posouzení a návrh informační bezpečnosti v organizaci
Rybáková, Alena ; Šarbort, Jakub (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o problematice informační bezpečnosti v organizaci. Snahou autorky je získat široký přehled souvislostí, které potom budou zhodnoceny v závěrečné části, při poskytování konkrétních doporučení. V této práci je tedy rozebírán systém řízení bezpečnosti informací, systém managementu služeb a kybernetická bezpečnost jak v teoretické rovině, tak z hlediska reálné aplikace v konkrétní organizaci. Cílem práce je poskytnutí vlastních doporučení na zlepšení.
Model Incident managementu v dialogovém rozhraní e-commerce
Šimčík, Vlastimil ; Krutílek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zavedení Incident managementu jako o jednom z možných prostředků pro minimalizaci rizik a ztrát vzniklých organizaci výpadky v jejich infrastruktuře, či nedostupností jejich „business critical“ aplikací. Zaměřena je především na organizace zaměřené na elektronické obchodování.
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Jantulíková, Michelle
Tato diplomová práce se zabývá analýzou Helpdesku Mendelovy univerzity, postupů a procesů využívaných v rámci každodenního provozu, jakož i nástrojů k tomu využívaných a implementací metodiky ITIL do tohoto prostředí. Při analýze, návrhu a implementaci byly využívány BPMN a vývojové diagramy tvořeny pomocí Enterprise Architecture, pro práci s kódy bylo využíváno Visual Studio Code. při nasazování webových stránek a webových aplikací do univerzitního prostředí v rámci testování byl využíván redakční systém Emersion. Implementace se týkala i nástroje pro správu tiketů OTRS. V rámci práce byl analyzován současný stav správy IT služeb, metodiky ITIL a současný stav Helpdesku Mendelovy univerzity. Všechny poznatky byly využity při tvorbě návrhů implmentácie a následně k samotné implementaci. Na závěr byly zhodnoceny přínosy a rizika a zhodnocen přístup k budoucím implementacím.
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
Design for ITSM implementation with the use of the ITIL framework focusing on security
Antalík, Dominik ; Foss, Stanislav (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
The diploma thesis solves proposals for improving the quality of providing IT services and their optimization in the interest of the company and its business goals. For the needs of user-friendly IT services with optimized cost, the processes, functions, roles of employees and technology need to be a benefit for the business. By adopting and adapting the ITIL framework, it will be possible to increase the efficiency and effectiveness of providing IT services, to clearly define the IT service management and to define the main processes with the relevant objectives. The ITIL framework uses best practices that have been successfully used in other organizations. Practically proven processes, improved service quality and long-term optimization with continuous improvement offer cost-cutting potential. ISO/IEC 27013:2015 provides guidance on the integrated implementation of ISO/IEC 27001 and ISO/IEC 200001 will be helpful in maintaining the integrity of the current information security management system with the design of IT services management.
Technická podpora managementu změn
Vaněk, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje zlepšení nástroje technické podpory managementu změn v reálné společnosti poskytovatele IT služeb. Hlavním cílem je analýza a implementace nástroje prezentující možná zlepšení. Práce zahrnuje úplný vývojový proces systému včetně sběru požadavků, analýzy a návrhu systému, jeho implementace. Sběr požadavků je rozšířen o analýzu problémů ve společnosti a hledání řešení, potřebných změn pro dosažení cílů společnosti. Cílem implementovaného systému je ověřit přínos nalezených řešení. Práce obnášela důkladné seznámení se s procesem managementu změn v dané společnosti a doporučeními, které na ně kladou nejlepší praktiky uvedené v knize ITIL. V první části je popsána oblast managementu změn, knihy ITIL a vybrané praktiky. V druhé části je zaznamenána analýza současného stavu managementu změn a nástroje a jsou navrženy možnosti zlepšení v rámci nástroje. Tyto požadavky jsou dále analyzovány a zpracovány do specifikace požadavků, následně je navrženo a implementováno jejich řešení. V závěru je popsáno ověření přínosu pomocí experimentu nad implementovaným řešením, následuje shrnutí celé práce.
Posouzení a návrh informační bezpečnosti v organizaci
Rybáková, Alena ; Šarbort, Jakub (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o problematice informační bezpečnosti v organizaci. Snahou autorky je získat široký přehled souvislostí, které potom budou zhodnoceny v závěrečné části, při poskytování konkrétních doporučení. V této práci je tedy rozebírán systém řízení bezpečnosti informací, systém managementu služeb a kybernetická bezpečnost jak v teoretické rovině, tak z hlediska reálné aplikace v konkrétní organizaci. Cílem práce je poskytnutí vlastních doporučení na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.