Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Manipulace s 3D modely implantátu pro plánování chirurgických operací v medicíně
Bišof, Martin ; Štancl, Vít (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj i samotné řešení aplikace pro plánování a simulaci chirurgických operací v medicíně. Dokumentační část začíná teoretickým základem, jež se zaměřuje nejprve na reprezentaci objektů v počítačové grafice s bližším poznáním reprezentace hraniční. Následuje teoretický rozbor transformací a manipulátorů, které jsou v programu využity. Návrhová část stručně představí zvolená systematická řešení, a na abstraktní úrovni nás seznámí s problematikou zadaného projektu. Implementace pak plní úkoly dané zadáním od volby implantátů přes transformace modelů po manipulaci s kamerami. Praktická část je elementárně dokumentována s návazností na teoretické znalosti a je vytvářena s ohledem na fakta určená návrhem.
Vyhlazování polygonálních modelů
Svěchovský, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Digitalizace objektů či převod 3D modelů do podoby povrchové reprezentace s sebou přináší nedokonalosti v podobě šumu. Tato práce rozebírá známé přístupy k eliminaci zašumění polygonálních modelů. Čtenář bude srozuměn se základními principy vyhlazování a především s výsledky srovnání jednotlivých metod mezi které patří Laplaceova metoda, algoritmus Laplace-HC, Taubinův filtr dolní propusti a bilaterální filtr.
Manipulace s 3D modely implantátu pro plánování chirurgických operací v medicíně
Bišof, Martin ; Štancl, Vít (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj i samotné řešení aplikace pro plánování a simulaci chirurgických operací v medicíně. Dokumentační část začíná teoretickým základem, jež se zaměřuje nejprve na reprezentaci objektů v počítačové grafice s bližším poznáním reprezentace hraniční. Následuje teoretický rozbor transformací a manipulátorů, které jsou v programu využity. Návrhová část stručně představí zvolená systematická řešení, a na abstraktní úrovni nás seznámí s problematikou zadaného projektu. Implementace pak plní úkoly dané zadáním od volby implantátů přes transformace modelů po manipulaci s kamerami. Praktická část je elementárně dokumentována s návazností na teoretické znalosti a je vytvářena s ohledem na fakta určená návrhem.
Vyhlazování polygonálních modelů
Svěchovský, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Digitalizace objektů či převod 3D modelů do podoby povrchové reprezentace s sebou přináší nedokonalosti v podobě šumu. Tato práce rozebírá známé přístupy k eliminaci zašumění polygonálních modelů. Čtenář bude srozuměn se základními principy vyhlazování a především s výsledky srovnání jednotlivých metod mezi které patří Laplaceova metoda, algoritmus Laplace-HC, Taubinův filtr dolní propusti a bilaterální filtr.
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Automatické generování okrajové plochy kraniálního implantátu
Hrdý, Libor ; Bartoň, Radek (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou automatického generování okrajové plochy kraniálního implantátu. Je zde popsán postup tvorby 3D modelu tkání a následně je rozebrána problematika kraniálního implantátu. Dále dokument obsahuje možné pohledy na řešení automatického generování jeho okrajové plochy. Druhá polovina dokumentu se zabývá implementací nástroje pro automatické generování okrajové plochy. V závěru jsou shrnuty výsledky práce s implementovaným nástrojem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.