Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.