Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hotelový marketing se zaměřením na mladé
KUBIŠOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce je identifikovat mladou generaci lidí. Dále analyzovat marketingový mix vybraného hotelu. Informace o marketingovém mixu byly získány formou primárních a sekundárních dat. Bylo potřeba zjistit, za jakým účelem mladí lidé cestují a co od hotelu očekávají. Identifikace mladých lidí probíhala prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly uvedeny návrhy na vylepšení marketingového mixu vybraného hotelu.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu U Hraběnky
Kumbárová, Ludmila ; Píza, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování a kvalitu poskytovaných služeb v existujícím hotelu na Vysočině v Telči. Jedná se o zařízení, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné řadou opatření zvýšit. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních poskytnutých ekonomických, provozních i technických údajů realizovaných v rámci současného provozu hotelu. V návrhové části pak předkládám řadu opatření, které mohou vést ke zvýšení obsazenosti, i ostatních poskytovaných současných služeb. Jsem si vědoma, že pro jejich realizaci bude nutno vytvořit nemalé množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přivést celkový efekt ve fungování většího povědomí a prosperitě celého hotelu.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Pluháček, Stanislav ; Soška, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.
Guests´ satisfaction with Hotel Kaskády services
Slobodníková, Stanislava ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění hotelových služeb, se kterými byli hosté nespokojeni. Druhým cílem práce je navrhnout přepracování současného dotazníku do podoby pro hosta přehlednější a srozumitelnější, při současném zachování či dokonce zvýšení jeho vypovídací hodnoty. Posledním bodem, který si práce klade za cíl, je nalézt způsoby motivace hotelových hostí, které přispějí k jeho ochotě spolupracovat při vyplňování dotazníku a poskytování zpětné vazby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.