|
Hotelový marketing se zaměřením na mladé
KUBIŠOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce je identifikovat mladou generaci lidí. Dále analyzovat marketingový mix vybraného hotelu. Informace o marketingovém mixu byly získány formou primárních a sekundárních dat. Bylo potřeba zjistit, za jakým účelem mladí lidé cestují a co od hotelu očekávají. Identifikace mladých lidí probíhala prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly uvedeny návrhy na vylepšení marketingového mixu vybraného hotelu.
|
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu U Hraběnky
Kumbárová, Ludmila ; Píza, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování a kvalitu poskytovaných služeb v existujícím hotelu na Vysočině v Telči. Jedná se o zařízení, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné řadou opatření zvýšit. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních poskytnutých ekonomických, provozních i technických údajů realizovaných v rámci současného provozu hotelu. V návrhové části pak předkládám řadu opatření, které mohou vést ke zvýšení obsazenosti, i ostatních poskytovaných současných služeb. Jsem si vědoma, že pro jejich realizaci bude nutno vytvořit nemalé množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přivést celkový efekt ve fungování většího povědomí a prosperitě celého hotelu.
|
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Pluháček, Stanislav ; Soška, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.
|
| |
|
Guests´ satisfaction with Hotel Kaskády services
Slobodníková, Stanislava ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění hotelových služeb, se kterými byli hosté nespokojeni. Druhým cílem práce je navrhnout přepracování současného dotazníku do podoby pro hosta přehlednější a srozumitelnější, při současném zachování či dokonce zvýšení jeho vypovídací hodnoty. Posledním bodem, který si práce klade za cíl, je nalézt způsoby motivace hotelových hostí, které přispějí k jeho ochotě spolupracovat při vyplňování dotazníku a poskytování zpětné vazby.
|