Název:
Hotelový marketing se zaměřením na mladé
Překlad názvu:
HOTEL MAREKETING WITH FOCUS ON YOUNG PEOPLE
Autoři:
KUBIŠOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je identifikovat mladou generaci lidí. Dále analyzovat marketingový mix vybraného hotelu. Informace o marketingovém mixu byly získány formou primárních a sekundárních dat. Bylo potřeba zjistit, za jakým účelem mladí lidé cestují a co od hotelu očekávají. Identifikace mladých lidí probíhala prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly uvedeny návrhy na vylepšení marketingového mixu vybraného hotelu.The aim of the thesis is to identify the young people. Further analyze the marketing mix of selected hotel. Information of the marketing mix was obtained through primary and secondary data. It was necessary to determine what purpose the young people travel and what they expect from hotel. Identification of young people was conducted through one type of questionnaire which was processed after data collection. Based on the results of questionnaire we were given suggestions for improvements to the marketing mix of the selected hotel.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; cestování mladých lidí; dotazník; hotelové služby; schopnost uspokojit zákazníky; segmentace; customers' need satisfaction; hotel services; questionnaire; segmentation; Tourism; traveling of young people Citace: KUBIŠOVÁ, Michaela. Hotelový marketing se zaměřením na mladé. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/48449