Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Information Strategy
Korenčiak, Miroslav ; Kiss, Vojtech (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The thesis deals with the information strategy scheme for the company operating within the tertiary industry. The enterprise is analyzed via various methods, with emphasis on the current state of IS/IT and on business needs in this area. A comprehensive information strategy is designed on the basis of the analysis to ensure the day to day business operation, competitiveness and the scope for its further growth.
Marketing-Product Strategy at Mediahost Company within The Home Market
Šiška, Jakub ; Fronko, Marcel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is proposing marketing strategy for Mediahost company, which is small enterprise operating in web hosting business. Strategy is designed for Slovak market, home market of the company. Strategy is supported by appropriate analysis. In this case, seven Cs framework, also known as Compass model, has been used along with SWOT analysis. Strategy proposes comprehensive marketing strategy reflecting contemporary environment of hosting business.
Řešení hostingových služeb na open source platformách
Matějíček, Ondřej ; Vlach, Jan (oponent) ; Kyselák, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je popsat komplexní řešení web-hostingového serveru založeného výhradně na svobodném software. Takový server by měl poskytovat základní služby jako poštovní nebo www server. V práci je popsána instalace hostujícího operačního systému Unixového typu (konkrétně GNU/Linux). Dále jsou v práci rozebrány problémy jednotlivých služeb, vybráni konkrétní zástupci v podobě svobodného software, jejich instalace a konfigurace. I když je v textu popisována realizace konkrétní aplikace, některé části textu obsahují obecné informace týkající se instalace a zabezpečení linuxových serverů.
Analysis of the Business Model of Hosting Services
Šiška, Adrián ; Charvát, Michal (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je identifikovat typy obchodních modelů využívaných hostingovými službami.
Kroky a prostředky pro založení e-shopu se sportovním oblečením v ČR
Kroupa, Michal ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je nalézt vhodnou hostingovou variantu pro provoz e-shopu. Zprvu půjde o popis hostingu a jeho klasifikaci. V další kapitole budou popsány požadavky pro provoz velkého e-shopu s širokým spektrem sortimentu. Vhodná varianta hostingového řešení pro tento e-shop bude vybrána na základě srovnání produktů vybraných hostingových firem, které působí na území České republiky. Všechny požadavky budou hodnoceny body v závislosti na kvalitě. Varianta s nejvyšší hodnotu indexu úspěšnosti (největší aritmetický průměr ze všech požadavků) bude zvolena tou pravou pro provoz eshopu. Za předpokladu dvou a více stejných variant se shodným indexem úspěšnosti budou tyto varianty srovnány na základě charakteristik požadavků.
Služby ve Windows Communication Foundation
RYSKA, Petr
Hlavním záměrem této práce je seznámit zájemce s novou perspektivní technologií Windows Communication Foundation (WCF) od společnosti Microsoft. Vše srozumitelnou, přijatelnou a ucelenou formou na příkladech. V několika lekcích se student seznámí s tvorbou a nastavením aplikací klient {--} server vytvořených pomocí WCF. Ve výukovém materiálu také zohledním mé poznatky při studiu WCF.
Služby WCF
ENINGER, Boris
Cílem této práce je seznámit čtenáře s moderní technologií Windows Communication Foundation. Zájemci se prostřednictvím několika výukových lekcí dozví, jak vytvářet a nastavovat služby WCF. Práce mimo jiné popisuje některé techniky zabezpečení služeb a podává základní pohled do oblasti hostování. Problematika je vysvětlována pomocí názorných příkladů. Součástí je i vzorová audiovizuální prezentace.
Možnosti hostování webové prezentace malé organizace
Borka, Richard ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Nekvasil, Marek (oponent)
Internet je informační kanál nového tisíciletí. Prakticky každý podnikatel, který chtěl a hlavně potřeboval o svých službách informovat okolí, musel využít nějaký informační kanál. Mezi ně patřil tisk, rádio, či od poloviny dvacátého století televize. Schopnost dostat se do povědomí lidí je zkrátka jedním ze základních prvků úspěšného podnikání. Kdo toho nebyl schopen, selhal. A stejně tak dnes, v digitální éře, může být velmi nerozumné podcenit sílu prezentace na internetu. Tato práce se zabývá možnostmi a způsoby vystavení takové prezentace. Variací je totiž hodně a velký počet poskytovatelů místa pro webovou prezentaci tuto kombinaci ještě umocňuje. Cíl této práce je pomoci se zorientovat na trhu hostingů v ČR všem novým i stávajícím podnikání chtivým subjektům a pomoci jim vybrat to správné místo pro jejich internetovou prezentaci.
Identifikace přínosů e-businessových řešení pro malé firmy
Kysela, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Salava, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá fenoménem elektronického obchodování, identifikuje jeho přínosy, nastiňuje problematiku zřízení internetového obchodu a jeho následný provoz. Je zde předložena široká paleta softwarových, logistických a marketingových nástrojů, díky nimž je možné nakonfigurovat internetový obchod tak, aby vyhovoval požadavkům drobného podnikatele a zároveň perfektně fungoval z hlediska zákazníka. Založení internetového obchodu se zabezpečením veškerého provozu je sice podmínkou k jeho bezchybnému fungování, avšak to je teprve začátek elektronického obchodování. Jak se ukazuje v praxi, jednou z nejdůležitějších věcí je maximální snaha o spokojenost zákazníka, neboť jedině takový zákazník se bude do našeho obchodu vracet, případně ho doporučovat svým známým - dalším potenciálním zákazníkům. V kapitole ?Formování firmy a marketing? je čtenář seznámen se základními principy fungování firmy a její vazby na okolní prostředí, stejně jako s vnitropodnikovou politikou. Jaké jsou podmínky a možnosti pro distribuci svého zboží se pak popisuje v kapitole následující s názvem ?Logistika? a konečně analýza samotných stavebních kamenů internetového obchodu je popsána v kapitole ?Technické zabezpečení a realizace?. Kapitola ?Provoz elektronického obchodu? pak věrně zobrazuje možnosti a úskalí běhu celého systému obchodování. Tato práce se snaží komplexně informovat o realizaci a fungování internetového obchodu, který je sice novým způsobem prodeje, kde však platí stará pravidla o dobrém a poctivém obchodu.
Elektronická pošta - přehled služeb free-mailu a hostingu
Převrátil, Martin ; Lukašovská, Renáta (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit se službami a funkcemi, které jsou dostupné při využívání bezplatného e-mailu (tzv. free mail) prostřednictvím webového rozhraní a jeho komerční verze (tzv. e mail hosting). Začátek bude věnován základnímu přehledu a typům přístupu ke schránce elektronické pošty, poté bude uveden základní výčet dostupných služeb spolu s jejich stručným popisem a tabulkovým porovnáním. Zvláštní ohled je brán na vytvoření celkového obrazu elektronické pošty, jakou je například problematika nevyžádané pošty, viry a spolehlivost. V závěru se pokusím nastínit budoucnost e-mailu a zhodnotit přínosy mé práce, ke kterým jsem dospěl.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.