Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení učebnice účetnictví pro obchodní akademie
Hrazdilová, Eva ; Berková, Kateřina (vedoucí práce) ; Nýčová, Martina (oponent)
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí vývoj prvního dílu učebnic účetnictví pro obchodní akademie z let 2013 až 2016, a to z produkce nakladatelství Štohl. Teoretická část práce se zabývá teorií učebnice a zařazuje ji mezi další didaktické pomůcky, které se využívají při výuce. Zaměřuje se taktéž na uspořádání učiva v prvním koncentrickém okruhu předmětu účetnictví. Praktická část bakalářské práce analyzuje čtyři vydání prvního dílu učebnice a hodnotí je z hlediska didaktické vybavenosti podle metodiky Jana Průchy. Na závěr jsou na základě výsledků zpracovány vlastní návrhy a doporučení pro zkvalitnění učebnice.
Didaktická analýza učiva o mzdách 1. koncentrického okruhu v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Urbášková, Kateřina ; Berková, Kateřina (vedoucí práce) ; Fišerová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá didaktickou analýzou učiva mezd v prvním koncentrickém okruhu účetnictví na obchodních akademiích. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá zejména postavením předmětu účetnictví na obchodních akademiích, jeho uspořádáním, cíli a mezipředmětovými vztahy. Podstatná část práce je zaměřena také na vyučovací proces, a to konkrétně na vyučovací zásady, metody a organizační formy využívané při výuce účetnictví. Ve druhé části, tedy praktické, hodnotím vybranou učebnici účetnictví. Používám k tomu převážně metodu didaktické vybavenosti učebnice Jana Průchy. Dále předkládám vlastní návrh na didaktické zpracování učiva mezd, jenž zároveň obohacuji o písemný test, který jsem vytvořila.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.