Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pořizování HDR obrazu ze sekvence snímků
Staněk, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská se zabývá získáváním obrazu s vysokým dynamickým rozsahem založeným na kompozici běžných digitálních fotografií. Na základě této metody skládání je implementován program s grafickým uživatelským rozhraním. Výsledná aplikace umožňuje uložit vytvořené obrazy s vysokým rozlišením nebo je převést na snímky, které jsou zobrazitelné na běžných displejích, pomocí tónového mapování.
Snímání a zpracování digitálních obrazů s vysokým dynamickým rozsahem
Mrázek, Zdeněk ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis matematického aparátu metod skládání několika snímků s různou hodnotou expozice do jediného výsledného obrazu s vysokým dynamickým roz- sahem. Vybrané metody a algoritmy jsou detailně popsány v teoretické části a následně implementovány v jazyce C++ s použitím knihovny OpenCV.
Skládání HDR obrazu ze sekvence snímků
Strašil, Martin ; Jurzykowski, Michal (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh postupu a jeho implementaci skládání sekvence snímků s nízkým dynamickým rozsahem v obraz s vysokým dynamickým rozsahem. Výsledný program nejenže zobrazí výsledek, ale také dovoluje uložit obraz s vysokým dynamickým rozsahem do vhodného přenosného souboru.
Tone-mapping pro HDR obrazy
Nejezchleb, Ivan ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku obrazu s vysokým dynamickým rozsahem (High Dynamic Range, HDR). Stručně popisuje jeho vytváření a uchovávání. Hlouběji se zabývá technikami umožňujícími zobrazení HDR obrazu na současných zobrazovacích zařízeních, která jsou jinak pro přímou projekci HDR scén nevhodná. Tento proces je nazýván tone-mapping. Obecně je popsán jeho princip a vlastnosti. V práci je představeno několik konkrétních metod tone-mappingu, z nichž je vyzvednut především tone-mappingový operátor využívající bilaterální filtrace.
Changing Object Appearance by Adding Fur
Pražák, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to demonstrate the feasibility of rendering fur directly into existing images without the need to either painstakingly paint over all pixels, or to supply 3D geometry and lighting. The fur is added to objects depicted on images by first recovering depth and lighting information, and then re-rendering the resulting 2.5D geometry with fur. The novelty of this approach lies in the fact that complex high-level image edits, such as the addition of fur, can successfully yield perceptually plausible results, even constrained by imperfect depth and lighting information. A relatively large set of techniques involved in this work includes HDR imaging, shape-from-shading techniques, research on shape and lighting perception in images and photorealistic rendering techniques. The main purpose of this thesis is to prove the concept of the described approach. The main implementation language was C++ with usage of wxWidgets, OpenGL and libTIFF libraries, rendering was realised in 3Delight, a Renderman-compatible renderer, with the help of a set of custom shaders written in Renderman shading language.
HDR Image Processing
Mojžíš, Vít ; Jurzykowski, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis deals with HDR imaging, focusing on its use with currently available technology. The main aim is to design and build a user interface for controlling HDR video player. Project outcome will be used to operate new player designed by GoHDR. The interface was implemented in WPF, using SharpGL to visualize OpenGL content generated by the player core. Strong emphasis was given to allow effective access to currently implemented player functions, while maintaining enough room for planned extensions.
Skládání HDR obrazu z více snímků
Raszka, Aleš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nízkého dynamického rozsahu fotoaparátů. Tento problém je řešen metodou skládání více snímků s různou expozicí do výsledného HDR snímku. Součástí práce je také představení další části procesu, kterou je tónové mapování. Problematika je zabalena do výsledné knihovny v jazyce C++, která dokáže vytvořit HDR snímek.
Pořizování HDR obrazu ze sekvence snímků
Volek, Patrik ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato práce pojednáva o problematice skládaní sekvence snímků s nízkým dynamickým rozsahem (LDR) a různou expozicí do jedné snímky s vysokým dynamickým rozsahem (HDR). Vypracovaný program umožňuje načítat sérii LDR snímek a použít vybrané metody na složení v jeden HDR snímek a jeho namapování do zobrazitelného rozsahu.
Skládání HDR obrazu pro pohyblivou scénu
Martinů, Lukáš ; Musil, Martin (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se v úvodu zabývá zaznamenáním snímků s nízkým dynamickým rozsahem pomocí běžných zařízení s využitím vícenásobné expozice. Ústřední část je pak věnována skládání těchto snímků ve snímek s vysokým dynamickým rozsahem a to jak pro statickou, tak i pohyblivou scénu. Pro zobrazení HDR snímku na běžném LDR monitoru jsou dále popsány techniky mapování tonality. Navíc je zde uveden návrh a implementace aplikace řešící popsané problémy. Ta byla k ověření výkonosti a stability otestována na sérii vhodných snímků. V závěru je program vyhodnocen a uvedeno možné pokračování této práce.
Methods for enhancing quality of digital images
Svoboda, Radovan ; Janáková, Ilona (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
With arrival of affordable digital technology we are increasingly coming into contact with digital images. Cameras are no longer dedicated devices, but part of almost every mobile phone, PDA and laptop. This paper discusses methods for enhancing quality of digital images with focus on removing noise, creating high dynamic range (HDR) images and extending depth of field (DOF). It contains familiarization with technical means for acquiring digital image, explains origin of image noise. Further attention is drawn to HDR, from explaining the term, physical basis, difference between HDR sensing and HDR displaying, to survey and historical development of methods dealing with creating HDR images. The next part is explaining DOF when displaying, physical basis of this phenomenon and review of methods used for DOF extension. The paper mentions problem of acquiring images needed for solving given tasks and designs method for acquiring images. Using it a database of test images for each task was created. Part of the paper also deals with design of a program, that implements discussed methods, for solving the given tasks. With help of proposed class imgmap, quality of output images is improved, by modifying maps of input images. The paper describes methods, improvements, means of setting parameters and their effects on algorithms and control of program using proposed GUI. Finally, comparison with free software for extending DOF takes place. The proposed software provides at least comparable results, the correct setting of parameters for specific cases allows to achieve better properties of the resulting image. Time requirements of image processing are worse because designed software was not optimised.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.