Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální agentury a jejich činnost očima uchazečů o práci
Kazdová, Darina ; Reichel, Jiří (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám jednou z nejčastěji outsourcovaných personálních služeb - personálními agenturami. První, teoretická část je uvedením do studovaného problému a sestává se z několika dílčích kapitol: outsourcingem personálních činností (co se outsourcuje a z jakého důvodu), dále pak především personálními agenturami (jaké jsou druhy agentur, jaká je situace na českém trhu, jaké je jejich právní postavení, jaké služby nabízí) a co tyto agentury poskytují jak pro žadatele, tak i pro jejich budoucí zaměstnavatele a jaké výhody a nevýhody mohou všem zúčastněným stranám přinést. Ve druhé části, která je založená na rozhovorech, popisuji vnímání agentur očima žadatelů o práci - jaká mají od agentury očekávání, jaké mají zkušenosti s využitím služeb agentury a zda jich vůbec využívají, jak vnímají konzultanty v agenturách atd. Celé šetření je zakončeno návrhem doporučení jak pro kandidáty, tak i pro konzultanty v personálních agenturách. KLÍČOVÁ SLOVA Získávání a výběr pracovníků, personální agentura, agentura práce, outsourcing, konzultant, výběrový pohovor, poradenství.
Porovnání metod získávání zaměstnanců v podmínkách českého trhu práce. Headhunting versus recruitment.
Hnízdilová, Petra ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Španielová, Soňa (oponent)
Teoretická část této práce popisuje obor personální politiky se zaměřením na problematiku vyhledávání zaměstnanců. Práce je zaměřena na práci headhuntingových společností v porovnání s prací personálních agentur. Cílem mé práce je ověřit, zdali je možné stanovit situace, ve kterých je efektivnější použít metodu přímého systematického vyhledávání a kdy naopak metodu klasického náboru zaměstnanců. Ve své práci rozebírám nejen řízení lidských zdrojů obecně, ale i fungování personálních oddělení firem s odkazem na personální marketing. Práce je také doplněna o praktické poznatky a v závěrečné části je popsán výsledek dotazníkového šetření.
Analýza společnosti Executive Search v kontextu českého trhu práce
Horák, Jan ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Teoretická část této práce popisuje interní i externí cesty, jichž může být využito při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena na využití přímého systematického vyhledávání Executive Search v podmínkách konzultantské společnosti CSP Partners s.r.o. a jejím cílem je ukázat specifika této metody používané k vyhledávání zaměstnanců na specializované a manažerské posty. Rozebírá obchodní i exekutivní provozní činnost této společnosti a s použitím analytických metod zkoumá celé odvětví personálního poradenství v podmínkách českého trhu práce. Dále popisuje historický vývoj i současnost Executive Search ve světě, zaměřuje se na etický rozměr této činnosti i na motivaci tímto způsobem získávaných kandidátů. Text je doplněn o praktické poznatky a v závěrečné části je detailně popsán jeden z projektů společnosti CSP Partners s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.