Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modernizace veřejné pozemní dopravy s využitím technologií 21. století
Lokajíček, Miloš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá přínosy moderních technologií do pozemní veřejné dopravy, což je odvět-ví, kde dodnes moderní technologie nepřinesly žádné zásadní změny. V práci se rozebírá jak to, jak moderní technologie mohou pomoci dopravním společnostem, tak to, které kon-krétní technologie mohou přinést něco nového do konzervativního odvětví. Konkrétní cíle tedy jsou analýza klíčových komponentů D2D systému, přínosy Yield Managementu v dopravním sektoru a implementace dopravců do platformy Bileto.
Business Intelligence reportovací nástroje a jejich možnosti
Němečková, Petra ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Vacek, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na oblast Business Intelligence. Cílem práce je základní představení BI, analýza nových trendů, které se v této oblasti rozvíjejí a srovnání vybraných reportovacích nástrojů podle stanovených kritérií. V práci bylo dosaženo zadaných cílů seznámením s pojmem BI, jeho základními principy a obecnou architekturou. Dále jsou v práci analyzovány hlavní trendy v této oblasti. Praktická část bakalářské práce obsahuje srovnání vybraných reportovacích nástrojů a stanovení kritérií pro toto srovnání. Tato práce čtenáře obecně uvede do oblasti BI, také může sloužit jako podklad pro výběr reportovacích nástrojů.
Analytické CRM - přehled trhu a trendy
Prochásková, Jana ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Analytické CRM zpracovává data o zákaznících uložená v jednotlivých systémech. Výsledky těchto analýz jsou využívány při realizaci strategie zaměřené na zákazníky. Trh s CRM systémy i přes ekonomickou krizi roste. Mezi hlavní trendy patří poskytování CRM jako služby, zaměření na udržení stávajících zákazníků a úspora nákladů optimální cílením marketingových kampaní. Cílem této práce je vymezení oblasti podporované CRM systémy a pojmu analytické CRM, analýza trhu a trendů v této oblasti, představení přístupu společnosti Good Data k analýze dat o zákaznících a návrh možného rozšíření jejich služby v oblasti CRM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.