Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realistické zobrazování pomocí radiozity
Janoušek, Jiří ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá jednou z globálních zobrazovacích metod - radiozitou. Je zde zpracována podstata metody, uvedeny základní rovnice a vztahy. Dále je zde přehled možných řešení této metody v praxi a popis konkrétní implementace založené na využití grafické karty a OpenGL. Práce si klade za cíl popsat stručně, jasně a srozumitelně základní problémy a přístupy při implementaci radiozity.
Raytracing virtuálních grafických scén
Rypák, Andrej ; Havel, Jiří (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice zobrazování a metodami sledování paprsků, zejména nejstarší metodě raytracing. Kromě přiblížení historie algoritmů z této rodiny, přináší detailní popis fyzikálního modelu, nástrojů a technik nezbytných pro vytvoření rendrovací aplikace. Značnou část práce pak tvoří samotná implementace aplikace pro fotorealistické zobrazování virtuálních 3D scén určených pro interaktivní grafiku, tedy zobrazování scén bez použití nestandardních informací z modelu. Obsahuje popis problémů a vysvětlení použitých řešení a postupů.
Realistické zobrazování pomocí radiozity
Janoušek, Jiří ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá jednou z globálních zobrazovacích metod - radiozitou. Je zde zpracována podstata metody, uvedeny základní rovnice a vztahy. Dále je zde přehled možných řešení této metody v praxi a popis konkrétní implementace založené na využití grafické karty a OpenGL. Práce si klade za cíl popsat stručně, jasně a srozumitelně základní problémy a přístupy při implementaci radiozity.
Raytracing virtuálních grafických scén
Rypák, Andrej ; Havel, Jiří (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice zobrazování a metodami sledování paprsků, zejména nejstarší metodě raytracing. Kromě přiblížení historie algoritmů z této rodiny, přináší detailní popis fyzikálního modelu, nástrojů a technik nezbytných pro vytvoření rendrovací aplikace. Značnou část práce pak tvoří samotná implementace aplikace pro fotorealistické zobrazování virtuálních 3D scén určených pro interaktivní grafiku, tedy zobrazování scén bez použití nestandardních informací z modelu. Obsahuje popis problémů a vysvětlení použitých řešení a postupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.