Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design zahradního nábytku
Jansková, Jana ; Karásek, David (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
V tomto diplomovém projektu je řešen design zahradního nábytku. Tento návrh zahrnuje design křesla, dvou typů stolků a lehátka. Práce je řešena s ohledem na širší souvislosti vztahu designu zahradního nábytku s celkovým exteriérem jak zahrady tak i domu. Celkový design prvků sestavy koresponduje s trendem moderního jednoduchého a čistého designu a také zohledňuje konstrukční řešení. Práce důkladně prověřuje možnosti stávajících používaných materiálů a zúročuje poznatky práce s novými materiály. Součástí řešení byla i konzultace s fundovanými odborníky. Vzniklý design je tudíž plnohodnotný a v reálu použitelný.
Spící chodba
Přikrylová, Veronika ; Jeřábková, Edith (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Série objektů vycházející z nábytku, která podléhá snovému rozkladu. Výchozím tématem bakalářské práce Spící chodba je schopnost autorské reflexe na přesně dané, a tím i limitované, zadání vybraného teoretika.
Product range analysis of Decodom company
Gejdoš, Matúš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kollár, František (oponent)
Práce se zabývá slovenskou společností Decodom s.r.o., která vyrábí a prodává kuchyňský, obývací, ložnicový a sektorový nábytek. Autor vychází z teorie marketingového mixu -- výrobek a jeho inovace a teorie životního cyklu. Pomocí analýzy sortimentu zkoumá, jestli jsou inovace vhodnou součástí strategie pro ztlumení dopadů hospodářské krize na chod a prosperitu společnosti. Práce poukazuje na důležitost inovací při výrobě a prodeji nábytku. Bakalářská práce je zaměřená na určitou část sortimentu -- plánované kuchyně z produktové řady Decoplan.
The assortment analysis of Kika business company
Ištvancová, Dominika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Luttmerding, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá společností Kika nábytek, která patří k jednomu z největších prodejců nábytku a bytových doplňků. Je zaměřená zejména na nákupní proces společnosti v propojení s marketingem a jeho marketingovou strategií. Zaobírá se ústředním problémem nákupního marketingu, volbou dodavatele, a následně jeho vplyvem na nabízený sortiment. Pomoci analýzy rozpoznává cenové odlišnosti mezi vybranými dodavateli a rozdílnosti v nákupu a prodeji mezi jednotlivými zástupci sortimentu čalouněných postelí z řadu boxspring.
FSC produkce na českém trhu
VESELÁ, Tereza
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza FSC produkce na českém trhu, a to jak z pohledu spotřebitelů, tak z pohledu firem. Práce se dále zaměřuje, na vymezení základních pravidel udržitelného lesního hospodaření a jejich vývoje, fungování organizace FSC ve světě i České republice, na celkový postoj českých spotřebitelů k ekologicky šetrným produktům i produktům šetrného lesního hospodaření, dále na certifikované subjekty, zvláště pak na výrobce a prodejce zahradního nábytku. Nechybí ani komparace s druhým certifikačním systémem fungujícím v České republice systémem PEFC.
Podnikatelský plán prodeje ekologických a zdravotně nezávadných produktů
Piknová, Marcela ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce na téma podnikatelský plán společnosti Ecointerier má za úkol zhodnotit reálnost a životaschopnost projektu založení nové společnosti. Dalším zjišťovaným faktorem je kapitálová náročnost nejen založení, ale i provozu společnosti. Firma se má zabývat prodejem papírového nábytku a originálních interiérových doplňků, které jsou zároveň šetrné k životnímu prostředí. V podnikatelském záměru se projevuje také snaha o aplikaci přístupu tzv. "podnikatelského minimalismu" a dalších inovativních přístupů. Důraz je kladen zejména na marketing a také využívání kontaktů, nových materiálů, společně s volnými kapacitami odvětví reklamního tisku. Výsledkem je zjištění velikosti nutných nákladů, výše zisku a to při minimalizaci vstupních investic. Posuzuje se, zda je reálné a výhodné provozovat podnikání při zaměstnání.
Kvalita nábytku v kontextu značky Česká kvalita Nábytek
NOVÁK, Tomáš
Diplomová práce se zabývá analýzou kvalitativní úrovně nábytku nabízeného na českém trhu a to v kontextu značek kvality. Nejvýznamnější značkou kvality pro oblast nábytku je značka Česká kvalita Nábytek, která je pro tuto práci stěžejním tématem. Úvod práce je věnován teoretickému rozboru, který má zajistit bližší seznámení se zkoumanou problematikou. Navazující praktická část práce je věnována analýze kvality nábytku vyskytujícího se na českém trhu, která byla prováděna prostřednictvím dotazníkového šetření. Primárně byli osloveni výrobci nábytku, kteří nejsou držiteli značky, a spotřebitelé. Pro získání třetího pohledu byly zmiňované výzkumy doplněny o šetření provedené u zkušeben akreditovaných pro testování nábytku. Výstupy získané z dotazníků byly propojeny ve formě syntézy zjištěných údajů, která popisuje současnou situaci v oblasti nábytku na českém trhu. Po analyticko-syntetické části následuje diskuse, jenž byla vytvořena s využitím studie Furniture 2010 vydané společností INCOMA GfK. Poslední částí práce je závěr, který byl určen především k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz, popřípadě ke shrnutí nejdůležitějších poznatků souvisejících s kvalitou nábytku na českém trhu.
Analýza kupního chování spotřebitelů
Ježdíková, Renata ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu kupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky. V úvodní části je definováno kupní chování. Jsou zde popsány kulturní, sociální, personální a psychologické faktory, které při rozhodování spotřebitele ovlivňují, a fáze kupního rozhodovacího procesu. V dalších kapitolách je uvedena charakteristika českého spotřebitele, specifické metody prodejců nábytku a zhodnocení trhu s nábytkem v České republice. Poslední kapitola je věnována výsledkům dotazníkového šetření, týkajícího se nákupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky.
Analýza komunikačního mixu společnosti IKEA Česká republika
Wotřelová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Má práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu jedné z předních nábytkářských společností v České republice -- IKEA Česká republika. Tato společnost má v České republice dlouholetou tradici a vysoké povědomí o značce mezi širokou veřejností. Cílem této práce je nejdříve prozkoumat teoretická východiska marketingové komunikace, zmapovat nábytkářský trh v České republice a charakterizovat konkurenci. Dále se práce věnuje analýze komunikačního mixu společnosti a výzkumu o vnímání marketingové komunikace společnosti. Nakonec se práce věnuje zhodnocení marketingové komunikace společnosti a případnému navržení nápadů na její vylepšení.
Finanční analýza internetového obchodu
Hanáček, Kamil ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Sieger, Martina (oponent)
Záměrem této práce je vypracování komplexní finanční analýzy, která bude sloužit pro další rozhodování o budoucnosti a směřování společnosti SEDNISI.CZ, spol. s r. o. Teoretická část práce zkoumá nejprve charakteristiky trhu nábytku a posléze se zabývá analýzou využití internetu v České republice.Mimo vlastní finanční analýzu, která se zabývá jak standardními poměrovými, tak i syntetickými ukazateli, práce porovnává výsledky analyzované společnosti jak s odvětvím, tak s konkurenční společností. Informace získané z rozboru finančních ukazatelů jsou dále využity ve strategické analýze společnosti, která se zaměřuje na odhalení silných a slabých stránek podniku. Navzdory skutečnosti, že finanční a strategická analýza nepřináší dokonalou odpověď na všechny otázky, které si podnik klade, je velkým přínosem v hodnocení minulého vývoje, objevení problematických oblastí a předpovědi vývoje budoucího.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.