Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro iniciaci plateb a čtení informací z bankovního účtu v rámci PSD2
Jůda, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit systém, který firmě Platební instituce Roger a.s. umožňuje iniciovat platbu nebo stáhnout platební historii z bankovních účtů vedených u Fio banky. Komunikace s bankou je realizována přímo pomocí bankovního REST API, které je zpřístupněno na základě rozsáhlých legislativních změn v oblasti bankovnictví. Tyto změny přinesla nově aktualizovaná směrnice Evropského parlamentu a Rady EU o platebních službách na vnitřním trhu (PSD2), která bankovním institucím ukládá povinnost zpřístupnit veřejné rozhraní třetím stranám. Při tvorbě aplikace byl prozkoumán a zaznamenán současný stav zavádění PSD2 služeb na českém bankovním trhu. Program byl navržen tak, aby mohl být do budoucna dále rozšiřován.
Systém pro iniciaci plateb a čtení informací z bankovního účtu v rámci PSD2
Jůda, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit systém, který firmě Platební instituce Roger a.s. umožňuje iniciovat platbu nebo stáhnout platební historii z bankovních účtů vedených u Fio banky. Komunikace s bankou je realizována přímo pomocí bankovního REST API, které je zpřístupněno na základě rozsáhlých legislativních změn v oblasti bankovnictví. Tyto změny přinesla nově aktualizovaná směrnice Evropského parlamentu a Rady EU o platebních službách na vnitřním trhu (PSD2), která bankovním institucím ukládá povinnost zpřístupnit veřejné rozhraní třetím stranám. Při tvorbě aplikace byl prozkoumán a zaznamenán současný stav zavádění PSD2 služeb na českém bankovním trhu. Program byl navržen tak, aby mohl být do budoucna dále rozšiřován.
Marketingová komunikace mladých bank na českém trhu
Tuček, Daniel ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mladých nízkonákladových bank, které svým příchodem na český trh způsobily revoluci nejenom v poplatkové sféře. Mezi vybrané mladé banky se řadí organizační složka polské banky mBank, ryze česká Fio banka, Air Bank, která spadá pod finanční skupinu PPF Petra Kellnera a Equa bank, která v současnosti patří mezi nejrychleji rostoucí banky na českém trhu. V teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu zboží, služeb a vymezení specifických vlastností bankovního sektoru. Následně se zaměřuje na komunikační modely a vymezení marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce nejprve předkládá historické souvislosti v českém bankovním sektoru, komentuje vstup na trh jednotlivých společností a prezentuje aktuální situaci. Další kapitola se zabývá marketingovou komunikací vybraných bank, kde se práce soustředí na prostředí obchodních míst, zpracování reklamních spotů a komunikaci na webových stránkách a sociálních sítích. Prostřednictvím dotazníkového šetření se autor snaží zjistit určité trendy v chování účastníků na finančních trzích a zhodnotit, jaké segmenty oslovit, jaké výhody a benefity finančních produktů jim předkládat a jakými komunikačními kanály by je banky měly oslovovat. Na základě těchto výsledků práce navrhuje určitá doporučení, které by měly upevnit pozice jednotlivých bank na českém trhu.
Financial analysis of Fio bank
Gargulák, Karol ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Pavelka, František (oponent)
Cílem diplomové práce je prostřednictvím finanční analýzy zhodnotit finanční situaci Fio banky v letech 2011 až 2015. Práce je rozdělená do čtyř částí. První část je teoretická a popisuje samotnou finanční analýzu, její cíle, omezení a ukazatele, se kterými pracuje. Druhá část obsahuje základní informace o Fio bance, stručnou historii banky a představení dvou konkurenčních bank. Třetí část patří charakteristice bankovního sektoru. Poslední část se věnuje finanční analýze Fio banky. Pro dosažení větší komplexnosti jsou výsledky Fio banky porovnány s výsledky dvou dalších bank a to Equa bank a Air bank. V závěru dochází ke shrnutí výsledků práce a vyhodnocení finanční situace Fio banky.
Zhodnocení vývoje nových bank na českém bankovním trhu
Hillerová, Lucie ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Hoffman, Andrej (oponent)
Tato bakalářská práce na téma Zhodnocení vývoje nových bank na českém bankovním trhu reaguje na vstup nových subjektů na trh v letech 2007, 2010 a 2011 a na základě analýzy tří vybraných bank, Air Bank, Fio banka a ZUNO BANK, se snaží zhodnotit výsledky těchto bank. Hodnocení je založeno na zkoumání účetních závěrek z let 2010 až 2014 a podává souhrnný přehled vybraných ukazatelů bank a komentáře autora. Po dokončení práce je zřejmé, že společnosti Air Bank a Fio banka si dokázaly vybudovat na trhu stabilní pozici a zařadily se mezi středně velké banky. Naopak ZUNO BANK po hlubším zkoumání vykazuje znaky nestability a nyní je majiteli nabídnuta k prodeji. Nové banky dnes na trhu zaujímají důležité postavení, zdravě konkurují tradičním bankám a mají vysoký potenciál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.