Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí215 - 224  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavádění projektového řízení do strojírenských firem
Jarolímek, Jiří ; Vojáček, Zdeněk (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce mapuje současný stav použití projektového řízení ve strojírenství, dále pak návrh jeho implementace do strojírenské společnosti, která ho dosud nepoužívala. Možnosti projektového řízení jsou popsány pomocí metod a standardu IPMA a příslušných norem.
Návrh konstrukčního řešení automobilového iniciátoru
Suchý, Jan ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh řešení konstrukce a designu automobilového iniciátoru. Návrh je prováděn s ohledem na požadavek zajištění maximální funkčnosti celého prvku. U volby materiálů a použitých technologií není přihlíženo k nákladům a ani dnes běžně používaným postupům. Hlavním cílem je odstranění nedostatků současných automobilových iniciátorů a návrh technologických postupů při výrobě nového dílu.
Hodnocení spolehlivosti vybraných prvků PPO
Němec, Ondřej ; Dvořák,, Ladislav (oponent) ; Julínek, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce bylo kvalitativní hodnocení spolehlivosti vybraných prvků protipovodňových opatření, zkráceně PPO. Cílem práce bylo navrhnout postup hodnocení PPO a navržený postup poté uplatnit na konkrétní lokalitě. Pro kvalitativní hodnocení byla zvolena metoda FMEA (analýza poruch a jejich důsledků), která umožňuje identifikaci způsobů porušení systému, jejich příčin a následků.
Implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence
FRANĚK, Václav
Hlavním cílem diplomové práce byl návrh systému implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence ve společnosti Robert Bosch České Budějovice, s.r.o. Dále je zde vymezen produkt a proces vyráběný technologií Just-in-Sequence. Provedena analýza nově zaváděné technologie Just-in-Sequence u vybraného zkoumaného produktu a procesu a porovnání její výhody oproti metodě původní.
Analýza informační potřeby jako součást procesního modelování
Dressler, Adam ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Cílem této bakalářské práce je aplikovat relevantní znalosti na modelování procesů v prostředí středně velké organizace, která se věnuje zejména poskytování logistických služeb, a identifikovat oblasti, kde lze dosáhnout quick wins s vynaložením minimálních prostředků na straně organizace. K modelování procesů byl využit software ARIS Business Architect. Relevantní definice a teorie z odborné literatury slouží k zasazení tohoto přístupu do kontextu rozsáhlé teorie procesního řízení. Rozdíl mezi optimálním a skutečným zapojením zaměstnanců organizace při vytváření modelů byl řešen úrovní detailu při popisu procesů. Na zvolené úrovni je možné jednotlivé kroky dokumentovat snímky obrazovek ERP (v tomto případě se jednalo o ERP SAP) jednotlivých stavů materiálu a informací v celém průběhu hlavního procesu, tak jak je definován nejdůležitějším zákazníkem. Tento přístup s sebou nese riziko sice detailních a relevantních, ale nekonzistentních modelů. Riziko se omezuje dvěma způsoby: striktní využívání kontrolních mechanismů umožňující kontrolu knihovny objektů (zamezení výskytu synonymie a homonymie, i v případě, že je proces popisován z různých úhlů a v různých časech) a vnoření detailního popisu subprocesů (vstupy a výstupy detailních subprocesů) do vyšších úrovní popisu. Zdá se, že dodržování těchto principů poskytuje velmi brzký výsledek a v praxi využitelný výstup popisu procesů. Některé způsoby bezprostředního využití výstupů k podpoře zájmů organizace jsou naznačeny: řízení změn, FMEA, zajišťování shody s legislativními normami a smluvními kontrakty. Část práce je věnována hodnocení zralosti procesů. Na příkladu procesu zkoumané organizace se ukazuje možnost hodnotit zralost procesu z hlediska jeho schopnosti naplňovat informační potřeby způsobem obdobným metodice COBIT. Zkoumaná organizace je částí dodavatelského řetězce automobilového průmyslu, která dodržuje principy lean. Existují zajímavé souvislosti mezi principem pull, sledovaným v případech toku materiálu, a předávání informací. Příklady ukazují situace, kdy absence principu pull vytváří specifické problémy. Práce navrhuje některé principy při praktickém modelování procesů, jimiž je možno těmto problémům předejít.
Analýza rizik v systému managementu kvality
Dorňák, Ondřej ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Práce se zabývá analýzou rizik v procesu výroby kompozitního nárazníku Arway S vyráběného společností Composite Components pro firmu Iveco. Na základě diskusí s odborným týmem byly zjištěny typy neshod vznikající v rámci procesu výroby komponentu. Pomocí metody FMEA byly stanoveny příčiny vzniku neshod. Metodou FTA a Paretovou analýzou se stanovily nejnebezpečnější neshody, jejichž kumulativní nebezpečnost dosáhla 54 %. Následně stanovil řešitelský tým nápravná opatření s využitím odborné diskuse. Zcela samostatně byl proveden rozbor procesu metodou 8D, její výsledky a navržená opatření korespondovala a s výsledky předchozích metod a ucelily tak analýzu procesu výroby kompozitního dílu. Vzhledem k tomu, že daný výrobek patří ke stěžejní výrobě, byla některá navržená opatření implementována okamžitě. Výsledkem bylo faktické odstranění vzniku zmetků se specifickou závadou. Vzhledem k tomu, že proces výroby mnoha dalších kompozitových dílů je prakticky totožný s výrobou nárazníku Arway S, jsou výsledky této práce využitelné i v procesech výroby těchto produktů.
Analýza možností a vzniku následků selhání v ošetřovatelství (FMEA)
HOŠINSKÁ, Petra
Analýza možností vzniku a následků selhání v ošetřovatelství (Failure Mode and Effects Analysis - FMEA) je důležitou preventivní metodou, která určuje možná pochybení a navrhuje preventivní opatření k zabránění možných chyb, dříve než k nim dojde. Prevence vzniku těchto omylů je velice důležitá, je ale zapotřebí změnit chování a myšlení českých zdravotníků. Sami zdravotníci musejí chtít udělat vše pro kvalitní a bezpečnou péči, jinak nebude tato změna nikdy možná. Velice důležitá je podpora vedoucího managementu. Pokud tato podpora neexistuje, nemůže dojít ke zvyšování kvality a prevence vzniku selhání na dlouhodobé úrovni. Cílem naší práce bylo zjistit informovanost sester o FMEA a jako další cíl jsme měli zjistit zda sestry využívají FMEA v praxi. Na základě cílů bylo stanoveny výzkumné otázky: 1. Jsou sestry informované o metodě FMEA? a 2.Využívají sestry metodu FMEA v praxi? O metodě FMEA věděla a slyšela jen jedna z osmi dotazovaných sester, která se o ní dozvěděla na semináři. Metodu FMEA nevyužívají ani v jedné z nemocnic, ve které byl prováděn výzkum. Cíle byly splněny. Na základě výsledků šetření jsme stanovili dvě hypotézy. H1: Sestry nejsou informovány o metodě FMEA a H2: sestry nevyužívají metodu FMEA v praxi. Naše práce by měla sloužit ke zvýšení informovanosti v oblasti přecházení vzniku pochybení. Výsledky práce budou nabídnuty managementu zainteresovaných nemocnic s cílem zavedení preventivní strategie, která povede ke snížení rizika pochybení v oblasti ošetřovatelské péči. O tyto výsledky již projevily zájem obě nemocnice, ve kterých byl prováděn výzkum.
Analýza rizk ve společnosti Represent, s.r.o. a návrhy jejich řešení
Svatoňová, Nikola ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem této práce byla analýza všech firemních procesů, vytvoření procesní mapy, analýza rizik v jednotlivých procesech, jejich hodnocení a návrh opatření. V teoretické části jsou popsány metody, kterými pak bude analýza provedena v praktické části. Těmito metodami jsou vývojové diagramy a FMEA.
CRM ve společnosti Pro Gyn s.r.o.
Duchoslavová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Šklíbová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá filozofií CRM, která v sobě propojuje prvky zajišťující kvalitní péči pro klienty, klade důraz na správnost a efektivnost procesů, kvalitu personálu a využívání IT technologií pro záznam všech důležitých skutečností ovlivňujících vývoj a průběh vztahu. Proto je implementace CRM vhodná i do zdravotnictví. Ve své práci jsem aplikovala pravidla správného fungování CRM na činnost soukromé gynekologické ordinace s cílem zlepšit dosavadní vztah zákazník - společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí215 - 224  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.