Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.
Dynamické vlastnosti výfukové soustavy a přenos hluku do kabiny osobního automobilu
Novotný, Václav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou dynamických vlastností výfukové soustavy a přenosem hluku od výfukové soustavy do karoserie vozidla. V rámci těchto analýz je nejprve provedena výpočtová modální analýza, která je následně porovnána s experimentálně naměřenými daty. Dále je provedena modální analýza kompletní výfukové soustavy se zaměřením na vliv teploty struktury a následně je provedena analýza přenosu hluku do karoserie od tlumičů výfuku a zavěšení výfukového potrubí.
Modelování výfukového sběrného potrubí přeplňovaného motoru
Fanta, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různá konstrukční řešení sběrného výfukového potrubí a tvorbu parametrického modelu výfukových svodů přeplňovaného motoru 1,4 TSI. Dále studie zkoumá konstrukční materiály svodů a základní termodynamické a hydrodynamické děje v nich probíhající. Následně v programu Solidworks byly vytvořeny dva parametrické modely. První byl vymodelován podle již existujícího sběrného výfukového potrubí motoru 1,4 TSI a jednalo se o symetrický model (kolektor v ose). Pro druhý model byl kolektor posunut v horizontální ose, a proto se jedná o asymetrický model. Modely byly vyhodnoceny z hlediska jejich složitosti konstrukčního řešení a nároků na výrobu. Nakonec byly zkoumány i možné CFD analýzy pro další vyhodnocování modelů.
Vliv výfukových systémů na hluk spalovacího motoru
Ptáček, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření rešeršní studie týkající se hlučnosti výfukových systémů spalovacích motorů. Nejprve jsou popsány jednotlivé díly výfukového systému s věnováním většího prostoru tlumičům hluku. Následují legislativou stanovené měřící metodiky pro zjištění hladiny hluku vozidla a v závěru práce je popsán vliv základních nesériových úprav výfukových systémů na hlučnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.