Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Převodové ústrojí vozu Formula student Dragon 7
Fanta, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o různých variantách převodovek, které umožňují změnu rychlostních stupňů za nepřerušeného toku výkonu, a o jejich kladech a záporech pro vůz kategorie Formula Student/SAE. Dále se práce zabývá návrhem odstupňování jednotlivých převodů. Simuluje parametry pro disciplínu akcelerace za účelem dosažení co možná nejlepších výsledku v dynamických disciplínách. V práci je navrženo konkrétní konstrukční řešení změny celého řadicího mechanismu původní převodovky motocyklu Husqvarna FE 501 na mechanismus technologie Zeroshift, zahrnující pevnostní výpočty. Práce postihuje rovněž změnu principu ovládání spojky. Závěry této práce využije tým TU Brno Racing, působící na fakultě VUT v Brně, pro dosažení lepších výsledků na mezinárodních závodech.
Modelování výfukového sběrného potrubí přeplňovaného motoru
Fanta, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různá konstrukční řešení sběrného výfukového potrubí a tvorbu parametrického modelu výfukových svodů přeplňovaného motoru 1,4 TSI. Dále studie zkoumá konstrukční materiály svodů a základní termodynamické a hydrodynamické děje v nich probíhající. Následně v programu Solidworks byly vytvořeny dva parametrické modely. První byl vymodelován podle již existujícího sběrného výfukového potrubí motoru 1,4 TSI a jednalo se o symetrický model (kolektor v ose). Pro druhý model byl kolektor posunut v horizontální ose, a proto se jedná o asymetrický model. Modely byly vyhodnoceny z hlediska jejich složitosti konstrukčního řešení a nároků na výrobu. Nakonec byly zkoumány i možné CFD analýzy pro další vyhodnocování modelů.
Převodové ústrojí vozu Formula student Dragon 7
Fanta, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o různých variantách převodovek, které umožňují změnu rychlostních stupňů za nepřerušeného toku výkonu, a o jejich kladech a záporech pro vůz kategorie Formula Student/SAE. Dále se práce zabývá návrhem odstupňování jednotlivých převodů. Simuluje parametry pro disciplínu akcelerace za účelem dosažení co možná nejlepších výsledku v dynamických disciplínách. V práci je navrženo konkrétní konstrukční řešení změny celého řadicího mechanismu původní převodovky motocyklu Husqvarna FE 501 na mechanismus technologie Zeroshift, zahrnující pevnostní výpočty. Práce postihuje rovněž změnu principu ovládání spojky. Závěry této práce využije tým TU Brno Racing, působící na fakultě VUT v Brně, pro dosažení lepších výsledků na mezinárodních závodech.
Modelování výfukového sběrného potrubí přeplňovaného motoru
Fanta, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různá konstrukční řešení sběrného výfukového potrubí a tvorbu parametrického modelu výfukových svodů přeplňovaného motoru 1,4 TSI. Dále studie zkoumá konstrukční materiály svodů a základní termodynamické a hydrodynamické děje v nich probíhající. Následně v programu Solidworks byly vytvořeny dva parametrické modely. První byl vymodelován podle již existujícího sběrného výfukového potrubí motoru 1,4 TSI a jednalo se o symetrický model (kolektor v ose). Pro druhý model byl kolektor posunut v horizontální ose, a proto se jedná o asymetrický model. Modely byly vyhodnoceny z hlediska jejich složitosti konstrukčního řešení a nároků na výrobu. Nakonec byly zkoumány i možné CFD analýzy pro další vyhodnocování modelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.