Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v komunikaci mezi značkou a zákazníkem v kontextu rozvoje sociálních médií na příkladu módního řetězce Everlane
Pavlík, Mikuláš ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na současné možnosti firemní komunikace v prostředí sociálních sítí, a to na příkladu módní značky Everlane. Ústředním tématem, které prostupuje celou prací, je otázka udržitelnosti a transparentnosti, zejména ve vztahu k módě. V teoretické části jsou kromě specifikací vybraných sítí, jimiž jsou Facebook, Twitter a Instagram, prezentovány zahraniční výzkumy, které tato témata zkoumají jak z firemního přístupu, tak z pohledu a zájmu zákazníků. V deskriptivním oddíle je analyzováno měsíční působení značky Everlane na sociálních sítích, v němž zkoumám, k jakým účelům a jak odlišně lze k jednotlivým sítím přistupovat, včetně interakce se samotnými zákazníky. Hlavní výzkumná otázka kvalitativní analýzy zní: Jak hodnotí zájem české veřejnosti o téma udržitelnosti profesionálky z oděvního odvětví a jak podle nich k tématu přistupují značky v rámci komunikace na sociálních sítích? Prostřednictvím zakotvené teorie jsou provedeny a analyzovány rozhovory s vybranými českými módními odborníky, které poskytují vhled do zkoumané problematiky v kontextu místního trhu.
Komunikační strategie módní značky Everlane
Ferreira de Sousa, Natalie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce Komunikační strategie módní značky Everlane se zaměřuje na komunikační strategii amerického globálně působícího brandu Everlane, který funguje prostřednictvím e- shopu a nabízí minimalistickou moderní módu. Značka si zakládá na etických, ekologických a morálních hodnotách a její filosofie je postavena na 100% transparentnosti. Everlane je v tomto odvětví unikátní firmou, která si dokázala v poměrně krátkém čase vybudovat pozici a respekt na módním trhu. Cílem této práce je analýza komunikačních prostředků, které Everlane využívá pro komunikaci se svými klienty a komunitou. Součástí je i představení několika kampaní, které Everlane vytvořila, a které byly úspěšné. Nedílnou součástí práce je i stručný úvod do módního průmyslu, jeho vývoj v poslední letech a prolnutí s fenoménem udržitelnosti. V teoretické části se autorka zabývá fenoménem e-commerce z historického a teoretického hlediska. Následně se soustředí na způsob, jakým se e-commerce a móda propojují a komunikační prostředky, které využívá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.