Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Únor 1948 a organizace československého sportu
Okleštěk, Martin ; Míšková, Alena (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
Práce Únor 1948 a organizace československého sportu se zaobírá situací sjednocovaní v československém sportu v letech 1945 - 1957. V průběhu těchto let prošla Československá republika bouřlivým politickým vývojem, který se promítnul i do situace v československé tělovýchově a sportu. Velkým mezníkem byl rok 1952 kdy došlo k zániku největší sportovní organizace Československé obce sokolské a tím došlo k likvidaci organizace, která odkazovala na prvorepublikou demokracii, která byla v nelibosti nových politických vůdců Československa. Celý proces sjednocování tělovýchovy a sportu je zakončen rokem 1957, kdy vzniká Československý svaz tělesné výchovy a sportu, který existoval ještě do nedávné doby.
Komunikační aktivity sportovního klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014
Pštross, Pavel ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Práce analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014. Důvodem takto vymezeného období je vstup klubu do první ligy (2011) a začátek sběru dat pro vyhodnocení (2014). Analýza staví na teorii sportovního marketingu, konkrétně je struktura odvozena od položek v marketingovém mixu (produkt, cena, místo, propagace). Vedle představení kubu skrze historii a filozofii obsahuje teoretická část i rozbor psychologických aspektů reklamy a sportu za účelem relevantního výkladu výsledků analýzy. Praktická část je vypracována deskriptivní metodou; výčtem všech využívaných komunikačních kanálů, popisem aktivit v jednotlivých médiích, rozborem formálních aspektů sdělení a zhodnocením funkčnosti webu. Zdrojem byly webové stránky klubu, výroční zprávy a profily klubu na sociálních sítích. Analýza mj. ukázala, že FK Dukla Praha se staví ke komunikaci s fanoušky proaktivně, jako kanál využívá primárně sociální sítě a jazyk uzpůsobuje cílové skupině. Kladné hodnocení získala i kontinuální práce s Fanklubem. Progresivní přístup však nesplňuje podoba webových stránek a současně byla zaznamenána i absentující finanční podpora na sociálních sítích. Jednotlivé výtky se promítly do doporučení v závěrečné části práce. Výsledky analýzy potvrdily, že s ohledem na finanční možnosti klubu byla...
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město. Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a doporučit jak by se mohla identita zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou nestrukturovaného rozhovoru se zástupci vedení, hráčů a rodičů, analýza konkurence. Výsledky: V posledních několika letech se identita FK Dukla Jižní Město výrazně zlepšila, pořád se ještě ale najdou segmenty, kde by se identita mohla zdokonalit. Klíčová slova: dukla, fotbalový klub, identita, sjednocení, spojení, ztotožnění
Únor 1948 a organizace československého sportu
Okleštěk, Martin ; Míšková, Alena (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
Práce Únor 1948 a organizace československého sportu se zaobírá situací sjednocovaní v československém sportu v letech 1945 - 1957. V průběhu těchto let prošla Československá republika bouřlivým politickým vývojem, který se promítnul i do situace v československé tělovýchově a sportu. Velkým mezníkem byl rok 1952 kdy došlo k zániku největší sportovní organizace Československé obce sokolské a tím došlo k likvidaci organizace, která odkazovala na prvorepublikou demokracii, která byla v nelibosti nových politických vůdců Československa. Celý proces sjednocování tělovýchovy a sportu je zakončen rokem 1957, kdy vzniká Československý svaz tělesné výchovy a sportu, který existoval ještě do nedávné doby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.