Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Bláha, Ladislav (oponent) ; Řepka, Emil (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Posouzení zájmu o dobrodružné aktivity u žáků 2. stupně ZŠ
Kabrnová, Markéta ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Posouzení zájmu o dobrodružné aktivity u žáků 2. stupně ZŠ Cíle: Cílem práce je posoudit zájem o dobrodružné aktivity u žáků 2. stupně Základní školy Bronzová na základě sestaveného dobrodružného programu. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 145 žáků 2. stupně Základní školy Bronzová, z toho 78 dívek a 67 chlapců, kteří se zúčastnili námi sestaveného programu dobrodružných aktivit. K získání potřebných informací byly sestaveny ankety, které obsahovaly otázky uzavřené, polouzavřené a jednu otevřenou, které byly určeny žákům. Další údaje byly zjišťovány pomocí pozorování učiteli. Získaná data byla písemně zaznamenána, graficky zpracována a následně vyhodnocena. Výsledky: Výsledky ukázaly, že žáci se aktivně zapojují do dobrodružného programu a že mají o dobrodružné aktivity v rámci hodin tělesné výchovy zájem. Největší dobrodružství zažívají při překážkách a aktivitách na rozvoj důvěry. V rámci svého volného času žáci ale dobrodružné aktivity nevyhledávají. Klíčová slova: dobrodružství, prožitek, dobrodružná výchova, kooperativní hry, dobrodružný program
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Bláha, Ladislav (oponent) ; Řepka, Emil (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Programy EVVO v mateřské škole
KUČEROVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce je věnována významu environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty a jeho zařazení do současné koncepce předškolního vzdělávání. Reaguje na aktuálnost a naléhavost problematiky ochrany životního prostředí. Práce obsahuje dlouhodobý výukový projekt, který je rozdělen do pěti programových bloků. Umožňuje dětem osobní prožitek a zkušenost s přírodou, rozvíjí znalosti o sobě a druhých lidech. Jsou zde zařazeny hry a formy terénní výuky, při nichž se nejsnadněji vytváří potřebné názory, postoje a sklony k ochraně a tvorbě životního prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.