Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Matematické metody v ekonomii
Blaha, Ladislav ; Půža, Bedřich (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu veřejné správy a podnikatelského prostředí v Moldavsku, zejména chybějící odbornou terminologií, která je nutná k efektivnímu fungování obou sektorů. Jejím hlavním cílem je vytvoření aplikace, sloužící ke zjištění Levenshteinovi vzdálenosti dvou textových řetězců. Tato aplikace primárně slouží k porovnávání textových řetězců v různých jazycích, jinými slovy zjišťuje míru jejich podobnosti. Tato aplikace bude později využita při tvorbě slovníku, který bude zaměřen na terminologii z oblasti veřejné správy.
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Bláha, Ladislav (oponent) ; Řepka, Emil (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Tělesné sebepojetí a vyhledávání intenzivních prožitků u návštěvníků fitness centra
Schlegel, Petr ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Stackeová, Daniela (oponent) ; Bláha, Ladislav (oponent)
Souhrn: Práce se zabývá vzájemným vztahem mezi tělesným sebepojetím a prožíváním z hlediska vyhledávání intenzivních prožitků. Obsahuje teoretickou rešerši těchto oblastí, jejich postavení v diskursu fitness a předkládá také výchozí body pro komparaci. Výzkum byl proveden na souboru návštěvníků fitness center a analyzován byl vztah konceptů Physical Self Perception Profile a Sensation Seeking Scale verze V včetně jednotlivých subškál. Komparace prokázala slabý vztah mezi PSPP a SST a to i mezi jednotlivými subškálami. Klíčová slova: Tělesné sebepojetí, intenzivní prožitky, fitness centrum, profil fyzického sebevnímání, test zájmů a zálib
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Bláha, Ladislav (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Význam Boscova testu při určení zdravotně orientované zdatnosti adolescentů
Čaba, Ladislav ; Heller, Jan (vedoucí práce) ; Čepička, Ladislav (oponent) ; Bláha, Ladislav (oponent)
Název: Význam Boscova testu při určení zdravotně orientované zdatnosti adolescentů Cíl: Hlavním cílem práce je nalezení a popsání vztahu Boscova testu (60 s) k specifické úrovni zdravotně orientované zdatnosti u adolescentů na základě komparace výstupního parametru Boscova testu a položek EUROFITU u sportujících a nesportujících chlapců i dívek. Dílčími cíli jsou popsat vliv antropometrických parametrů, pohlaví a příslušnosti k pohybově aktivním osobám na aktuální úroveň silových parametrů dolních končetin. Metody: Práce má charakter empirického výzkumu, jedná se o deskriptivní studii, ve které má výzkum charakter asociační, tzn., že požadovaná data získáváme metodou pozorování. Studie byla realizována na skupině záměrně vybraných probandů n=100 věk 18,40 ± 0,83 let, období adolescence. Ve sledovaném souboru bylo rovnoměrné zastoupení chlapců n=50 (věk 18,50 ± 0,84 let) a dívek n=50 (věk 18,38 ± 0,82 let). Anaerobní kapacita a silové parametry dolních končetin byly zjištěny pomocí standardizovaného výskokového Boscova testu (60 s). K výsledkům laboratorního a antropometrického šetření byly vztahovány výsledky testovací baterie EUROFIT, jenž poskytují informace o zdravotně orientované zdatnosti. Fyziologické, antropometrické a biochemické parametry byly měřeny pomocí standardizovaných testů v...
Diagnostika didaktických kompetencí studentů FTVS
Hubená, Kristýna ; Süss, Vladimír (vedoucí práce) ; Mužík, Vladislav (oponent) ; Bláha, Ladislav (oponent)
Název: Diagnostika didaktických kompetencí studentů UK FTVS. Cíle: Cílem práce bylo ověřit, zda je zvolená kombinace kvantitativní a kvalitativních metod vhodná pro diagnostiku didaktických kompetencí studentů UK FTVS v rámci didaktiky plavání. Metody: Výzkum byl opřen o kombinaci kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Zúčastněné pozorování bylo využito při přímé účasti na didaktických výstupech studentů. Sběr dat byl realizován pořízením audio a videozáznamů didaktických výstupů studentů v rámci předmětu Teorie a základy didaktiky plavání na UK FTVS, dotazníkem a skupinovými rozhovory se studenty, kteří byli během didaktických výstupů v roli "žáků". Prostřednictvím nezúčastněného pozorování proběhla analýza videozáznamů didaktických výstupů studentů. Kódování jednotlivých didaktických výstupů studentů bylo provedeno pomocí modifikované analýzy didaktické interakce (MADI). Pro kódování a zpracování dat z dotazníků byla využita deskriptivní statistika. Transkripcí byl pak proveden přepis skupinových rozhovorů z elektronické podoby do psané. Z dílčích výsledků metody MADI, dotazníků a skupinových rozhovorů byly vytvořeny případové studie pěti vybraných studentů z prvních tří nejvíce frekventovaných fenoménů z 1. kategorie MADI, tj. z forem chování učitele. Výsledky: Dosažené výsledky...
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Bláha, Ladislav (oponent) ; Řepka, Emil (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Bláha, Ladislav (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Tělesné sebepojetí a vyhledávání intenzivních prožitků u návštěvníků fitness centra
Schlegel, Petr ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Stackeová, Daniela (oponent) ; Bláha, Ladislav (oponent)
Souhrn: Práce se zabývá vzájemným vztahem mezi tělesným sebepojetím a prožíváním z hlediska vyhledávání intenzivních prožitků. Obsahuje teoretickou rešerši těchto oblastí, jejich postavení v diskursu fitness a předkládá také výchozí body pro komparaci. Výzkum byl proveden na souboru návštěvníků fitness center a analyzován byl vztah konceptů Physical Self Perception Profile a Sensation Seeking Scale verze V včetně jednotlivých subškál. Komparace prokázala slabý vztah mezi PSPP a SST a to i mezi jednotlivými subškálami. Klíčová slova: Tělesné sebepojetí, intenzivní prožitky, fitness centrum, profil fyzického sebevnímání, test zájmů a zálib
Význam Boscova testu při určení zdravotně orientované zdatnosti adolescentů
Čaba, Ladislav ; Heller, Jan (vedoucí práce) ; Čepička, Ladislav (oponent) ; Bláha, Ladislav (oponent)
Název: Význam Boscova testu při určení zdravotně orientované zdatnosti adolescentů Cíl: Hlavním cílem práce je nalezení a popsání vztahu Boscova testu (60 s) k specifické úrovni zdravotně orientované zdatnosti u adolescentů na základě komparace výstupního parametru Boscova testu a položek EUROFITU u sportujících a nesportujících chlapců i dívek. Dílčími cíli jsou popsat vliv antropometrických parametrů, pohlaví a příslušnosti k pohybově aktivním osobám na aktuální úroveň silových parametrů dolních končetin. Metody: Práce má charakter empirického výzkumu, jedná se o deskriptivní studii, ve které má výzkum charakter asociační, tzn., že požadovaná data získáváme metodou pozorování. Studie byla realizována na skupině záměrně vybraných probandů n=100 věk 18,40 ± 0,83 let, období adolescence. Ve sledovaném souboru bylo rovnoměrné zastoupení chlapců n=50 (věk 18,50 ± 0,84 let) a dívek n=50 (věk 18,38 ± 0,82 let). Anaerobní kapacita a silové parametry dolních končetin byly zjištěny pomocí standardizovaného výskokového Boscova testu (60 s). K výsledkům laboratorního a antropometrického šetření byly vztahovány výsledky testovací baterie EUROFIT, jenž poskytují informace o zdravotně orientované zdatnosti. Fyziologické, antropometrické a biochemické parametry byly měřeny pomocí standardizovaných testů v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 BLÁHA, Lukáš
4 Blaha, Ladislav
13 Blaha, Lukas
13 Blaha, Lukáš
7 Bláha, L.
13 Bláha, Luděk
13 Bláha, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.