Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Promítané uživatelské rozhraní - karetní hra
Brestič, Tomáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Ve snaze o zvýšení intuitivnosti používání počítače jsou zkoumány možnosti nahrazení nutnosti práce se vstupními zařízeními uplatněním gest k jeho ovládání a stále častěji se objevují pokusy o realizaci tohoto přístupu. Současně se vyskytuje tendence začleňovat výstup programu do fyzického světa kolem uživatele a celkově tak minimalizovat všechny umělé prostředky interakce. Cílem této práce je implementovat karetní hru s využitím zmíněných principů. Zabývá se zejména problematikou snímání pohybů člověka, detekce rukou a rozpoznávání jejich gest. Výsledná aplikace používá hloubková data z druhé generace senzoru Kinect, analytický popis gest a dovoluje hru až čtyř hráčů. Její grafický výstup je promítán na stůl za účelem zvýšení podobnosti s reálným prostředím.
Rozpoznání jednoduchých gest ruky
Verner, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Potúček, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vhodnosti použití algoritmu DTW a jeho variant pro rozpoznávání jednoduchých gest ruky. Shrnuje dosavadní poznatky z oboru počítačového vidění a zaměřuje se na metody detekce ruky a obecný popis algoritmu DTW.
Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons
Dymáček, Petr ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených Kinectem. Práce řeší kalibraci vstupních zařízení a návrh uživatelského rozhraní vhodného pro danou aplikaci.
GUI pro operace nad obrazem v AR brýlích
Sušovský, Ondřej ; Honec, Peter (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje oblasti systémů AR (Rozšířená realita – Augmented reality), zejména pak systémům tvořených pomocí headsetů VR (Virtuální realita – Virtual reality) a problematice jejich ovládání. V rámci této práce byla vytvořena aplikace demonstrující ovládání AR pomocí ruky detekované v uživatelem viděném obrazu. Tato aplikace umožňuje uživateli provádět předběžnou analýzu jím vybrané scény a to pomocí základních operací předzpracování a segmentace obrazu.
Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons
Dymáček, Petr ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených Kinectem. Práce řeší kalibraci vstupních zařízení a návrh uživatelského rozhraní vhodného pro danou aplikaci.
GUI pro operace nad obrazem v AR brýlích
Sušovský, Ondřej ; Honec, Peter (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje oblasti systémů AR (Rozšířená realita – Augmented reality), zejména pak systémům tvořených pomocí headsetů VR (Virtuální realita – Virtual reality) a problematice jejich ovládání. V rámci této práce byla vytvořena aplikace demonstrující ovládání AR pomocí ruky detekované v uživatelem viděném obrazu. Tato aplikace umožňuje uživateli provádět předběžnou analýzu jím vybrané scény a to pomocí základních operací předzpracování a segmentace obrazu.
Promítané uživatelské rozhraní - karetní hra
Brestič, Tomáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Ve snaze o zvýšení intuitivnosti používání počítače jsou zkoumány možnosti nahrazení nutnosti práce se vstupními zařízeními uplatněním gest k jeho ovládání a stále častěji se objevují pokusy o realizaci tohoto přístupu. Současně se vyskytuje tendence začleňovat výstup programu do fyzického světa kolem uživatele a celkově tak minimalizovat všechny umělé prostředky interakce. Cílem této práce je implementovat karetní hru s využitím zmíněných principů. Zabývá se zejména problematikou snímání pohybů člověka, detekce rukou a rozpoznávání jejich gest. Výsledná aplikace používá hloubková data z druhé generace senzoru Kinect, analytický popis gest a dovoluje hru až čtyř hráčů. Její grafický výstup je promítán na stůl za účelem zvýšení podobnosti s reálným prostředím.
Rozpoznání jednoduchých gest ruky
Verner, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Potúček, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vhodnosti použití algoritmu DTW a jeho variant pro rozpoznávání jednoduchých gest ruky. Shrnuje dosavadní poznatky z oboru počítačového vidění a zaměřuje se na metody detekce ruky a obecný popis algoritmu DTW.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.